Wireless Network Broadband Router 300N WL-183 niet in te stellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bstri

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2013
Berichten
33
Beste leden, kan iemand mij aangeven wat ik nu fout doe?

Aangezien het modem/router apparaat van ziggo niet zo'n heel geweldig wifi signaal geeft, wilde ik mijn oude router (Wireless Network Broadband Router 300N
WL-183) van sitecom tussen het modem van ziggo en de pc plaatsen. Hiervoor moest ziggo eerst op afstand de router functie op het ziggomodum uitschakelen om mijn sitecom router als wifi verspreider te kunnen gebruiken. Dat is inmiddels gebeurt.

Nu wilde ik de router gaan installeren, door hem rechtstreeks op de pc aan te sluiten (mbv ethernet kabel in een lan-poort van de router naar de pc).
Vervolgens diende ik in de webbrowser naar 192.168.0.1 te gaan en inloggen met admin (wachtwoord: admin) om in te installatieomgeving te komen. Helaas lijk ik in die omgeving niks te kunnen veranderen.. alle tabbladen hierin zijn blanco en dus niet selecteerbaar (zie printscreen)..

Volgens de handleiding zou de installatieomgeving er anders moeten uitzien (zie bijlage 2)

Wie weet of snapt wat ik mogelijk fout doe? Hartelijk dank voor jullie hulp bij voorbaat!!
 

Bijlagen

  • 192.168.0.1.jpg
    192.168.0.1.jpg
    74,3 KB · Weergaven: 89
  • bijlage 2.jpg
    bijlage 2.jpg
    81,3 KB · Weergaven: 79
Identiek probleem met router

Beste helpmij leden,

Ik heb last van bovenstaand probleem: geen keuze in tabbladen in de installatie omgeving van de 300N WL-183 router.

Kan iemand vertellen wat er mis gaat?

Bijvoorbaat dank.

Vriendelijke groet,

Hans
 
Beste helpmij leden,

Ik heb last van bovenstaand probleem: geen keuze in tabbladen in de installatie omgeving van de 300N WL-183 router.

Kan iemand vertellen wat er mis gaat?

Bijvoorbaat dank.

Vriendelijke groet,

Hans


Niet viaCHROME of Internet Explorer je router omgeving ingaan, maar via Mozilla.. werkte bij mij ineens perfect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan