zekering van auto radio springt eruit bij contact maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smo0th

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2014
Berichten
4
hallo,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ben echt radeloos,

ik rij nu al 3 maanden met deze radio in me auto en geen enkel probleem tot nu, de zekering in de auto van de radio springt er steeds uit,
heb er ook een subwoofer op aangesloten en die los gekoppeld maar dan nog steeds niks, heb de kabels nagekeken of die ergens sluiting maakte maar dat zag er ook allemaal goed uit.

ik hoop echt dat jullie me hiermee verder kunnen helpen want heb echt me auto radio nog tijdens het rijden.

Groetjes,

Anton
 
Welkom op Helpmij.nl:thumb:
Vraag verplaatst.

Is het de autozekering of de zekering van de radio zelf?
 
Nu rijst de vraag: hoe is deze aangesloten, via isostekkers of zijn de bestaande draden uit het dashboard verknipt.
Probeer het nogmaals zonder dat de radio is aangesloten door je contactsleutel om te draaien. Klapt de zekering er dan weer uit heb je een probleem met je bekabeling in je auto.
Dan zal je je kabelbomen moeten nalopen om dit op te lossen, of je radio via een omweg aan te sluiten.
Nog voordat ik het vergeet: zekering is die van de juiste amperage?
 
Hij is aangesloten via isostekkers, heb dat idd nog niet geprobeerd zal daar is naar kijken, zal er zo op terug komen wat die dan doet, maar als ik de bekabeling wil nakijken, kan dat ook zonder dat ik alles moet loshalen? haha
 
De radio doet het weer, de massa maakte sluiting, dank je wel voor je hulp Jackall
 
Top, bovenaan de vraag kan je je status van de vraag op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan