C# tekst van een website krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankjewel dat je dit allemaal wil doen. Fijn dat je het op bitbucket hebt gezet dan kan ik het meteen volgen.

De app ziet er nu een stuk mooier uit, en de code is een stuk overzichtelijker
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem, als je vragen hebt over bepaalde dingen hoor ik het wel.

Ik zal ook eens wat design time data toevoegen, dan kun je bijvoorbeeld het design van de uren lijst beter in de designer aanpassen want dan zie je tenminste wat ;)
 
Kan je ook zorgen dat er wordt opgeslagen welke naam je hebt gekozen, zodat je niet steeds opnieuw je naam uit moet kiezen?
 
OK, het zit erin. Ben er nog niet helemaal tevreden mee want heb het even in de view code behind file gezet maar het werkt alvast.

(ik gebruik de application settings om de klas/studentid/name te onthouden)

In het 'commits' tab kun je de wijzigen volgen.
 
error.png

Die error van de HTMLagylitypack kreeg ik bij het eerste project ook al, maar toen had ik maar alle code gekopieerd en toen deed ie het wel. Maar hoe moet ik dit oplossen?
Kan het eraan liggen dat ik hem altjd op mijn mobiel moet zetten, omdat ik geen windows 8 pro heb
 
Laatst bewerkt:
Van wat de error aangeeft komt het van het downloaden, probeer eens rechtermuis knop op de .dll in die packages map en dan eigenschappen. Onderaan staat denk ik dan een bericht en een knop 'blokkering opheffen'. Ik zal eens downloaden op een andere pc en kijken of ik hetzelfde krijg.

Met dit programma kun je het project van de site pullen, en als er wijzigingen zijn kun je deze eenvoudig downloaden. Dat zul je dit ook wel niet meer krijgen. GitHubSetup.exe
info: http://windows.github.com/

En in vs2013 zit basis git sync ingebouwd, maar weet zo niet meer of dat ook in vs2012 was.



edit:
Ik heb het op een andere machine geprobeerd, geen errors. Ik probeer ondertussen nog eens iets anders.

...de packages zitten er nu niet meer standaard bij, deze worden gedownload als je build bijvoorbeeld. Ook heb ik een xpath.dll er appart bij staan ipv dat deze uit de 'Program Files (x86)\Microsoft SDKs' wordt gehaald.

Hopelijk werkt het nu hoe dan ook :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een about button in de ApplicationBar gezet en die moet dan naar about.xaml navigeren. Maar als ik er op klik crasht de app

edit:

Problem solved, ik moest /Views/ voor de pagina zetten
 
Laatst bewerkt:
Ik zal morgen eens kijken.+
Ik kan van de week ook wel 'n keer eventueel met teamviewer helpen. Of dat je meekijkt hoe ik het probeer? Kun je ook meteen iets vragen als je een bepaalde regel niet snapt.
 
Het kan morgen of woensdag waarschijnlijk wel rond 19:00/20:00~ laat maar even weten. Dan post ik de info wel.
 
ik heb het programma van komende week toegevoegd en dat deed ie ook , maar toen ik de app op mijn mobiel zette viel mijn laptop uit (komt door preview versie windows 8.1) en toen startte ik de laptop opnieuw op en het was nog opgeslagen, toen zette ik de app er weer op en toen crashte die als ik naar de programma pagina ging. Kun jij kijken wat er verkeerd is?

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WURJNI6FWWCN.rar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan