C# tekst van een website krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op je programma pagina heeft de data template grid een background van 'FF787878' zonder de # voor de kleur code.


=> Background="#FF787878"
 
hoe kan ik er voor zorgen dat deze tekens ook worden herkend : ' ë want nu komt er &#235 te staan
 
Je moet de orginele string value (met ë) als input geven, en dan krijg je een variable met de normale tekens (ë) terug om de gebruiken. Dus neerzetten waar nodig.
 
Code:
Error	1	The type 'Microsoft.Phone.Controls.LongListSelector' exists in both 'c:\Users\hansw_000\Documents\Visual Studio 2012\Projects\Wakanutgeve\packages\WPtoolkit.4.2013.08.16\lib\sl4-windowsphone71\Microsoft.Phone.Controls.Toolkit.dll' and 'c:\Program Files (x86)\Reference Assemblies\Microsoft\Framework\WindowsPhone\v8.0\Microsoft.Phone.dll'	C:\Users\hansw_000\documents\visual studio 2012\Projects\Wakanutgeve\Wakanutgeve\obj\Debug\Program.g.cs	41	43	Wakanutgeve

Hoe kan ik deze error voorkomen
 
Kun je eens de xaml van de pagina plakken?

Misschien dat je dubbele namespaces hebt?
 
voor mij start hij goed op zonder errors nadat ik de toolkit heb uninstalled en heb geinstalled

probeer eens met de zip die je hebt geupload ipv je huidige solution
 
ik heb het probleem gevonden, ik had een ander bestandje op mijn laptop staan van de WPToolkit, en die moest ik dus verwijderen
 
ik dacht dat ik het probleem had opgelost maar dat is dus niet zo....

het ligt wel aan een bestand op mijn pc, dusja
 
Ik weet ook niet precies wanneer de foutmelding kwam. Was het nadat je de toolkit had toegevoegd? (via nuget of anders?)
 
Ik kreeg de error toen ik de toolkit had geinstalleerd, en als ik de toolkit verwijder doet ie het gewoon
 
Ik kan wel eens kijken met teamviewer, bij mij deed het project het gewoon na het verwijderen en opnieuw toevoegen van de toolkit package. Weet niet precies wat er is mis gegaan bij de toevoeging in eerste instantie.
 
Ik zal ook wel eens kijken bij een ander project met een longlistselector, kijken of dezelfde error wordt weergegeven. Ik kan ook wel zonder wptoolkit, maar het is gewoon raar dat ie een error geeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan