Inloggen op Huawei HD655d

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Berichten
357
Hallo,

Wij hadden hier nog een Huawei HD655d liggen. Deze heb ik boven aangesloten, zodat ik op mijn iPad en telefoon boven kan internetten via WiFi.
Ik heb de internetkabel erin gestoken die het internet van de modem van beneden naar boven stuurt. Deze heb ik in LAN1 gestoken.
Ik heb ik LAN2 de internetkabel die naar mijn PC loopt, en in LAN3 de internet kabel die naar mijn Xbox 360 loopt.

Maar als ik op mijn iPad of telefoon verbinding maak met de WiFi, vervolgens de code invoer, moet ik inloggen op het netwerk.
Als ik dan druk op inloggen, gaat hij naar een soort van site (http://192.168.1.1) en staat er Log In.
Ik kan dan drukken op 'Komen' of 'Snelkoppeling maken naar bureaublad'. Geen van beide werkt. Als ik op 'Komen' druk, staat er: 'sim card is not valid, check please!'.
Als ik op 'Snelkoppeling maken naar bureaublad' druk, gebeurt er niks.

Wat kan ik hier aan doen? Want de modem/router zelf moet toch gewoon werken als hij aangesloten is op het internet?

Alvast bedankt!

Mvg,
Rajeev
 
Wat kan ik hier aan doen? Want de modem/router zelf moet toch gewoon werken als hij aangesloten is op het internet?* knip link verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan