Pc valt steeds onverwachts uit en start dan weer opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

annedirk

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Ik heb de post even helemaal aangepast omdat ik weer wat nieuwe symptomen gevonden heb

Hallo,

Ik heb al eens eerder een post gemaakt over mijn probleem. Ik ben toen niet op een oplossing gekomen. Ik inmiddels wel weer nieuwe info, dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik heb het probleem dat mijn computer soms uitvalt en dan weer opnieuw opstart. Dit gebeurt als SOMS als ik een spel speel of als ik een filmpje kijk. Dit gebeurt niet altijd.
De pc valt echter wel altijd uit als ik een USB-apparaat verwijder (zowel USB-stick als muis/toetsenbord).

Als de pc dan opnieuw opstart, valt hij vaak na een paar seconden uit (dit kan echter ook een aantal minuten zijn). Wat ik hierop gevonden heb is om even de aansluiten van het stopcontact naar de voeding te verbreken. Wat me dan opvalt is dat als ik het ijzer stekkergat (van de voeding) aanraak, ik een schok kan krijgen. De stroomkring naar het stopcontact is dan echter al verbroken.

Het probleem doet zich voor sinds ik een nieuwe muis heb. Het is een draadloze muis (Logitech G602). Als ik mijn oude muis gebruik, heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Ik hoop dat iemand me helpen kan om het probleem te ontdekken.

MVG,
Anne-dirk de Jong

Laatst bewerkt:
Hoi,,

Als ik de prijs van de voeding bekijk is dit geen echt goed merk een 600 watt voor dat geld kan haast niet. Ik zou aangezien hij nieuw is terug naar de winkel gaan en eventueel met wat bij betaling een a-merk voeding gaan regelen.

Ps hier nog een nederlandse shop,en eventueel de hardware even melden

Laatst bewerkt:
Ik heb besloten een nieuwe voeding aan te schaffen. Ik heb de volgende onderdelen in mijn pc:
Intel core i5-3570k @ 3.4 GHz
8GB RAM
NVIDIA GeForce GTX 660 Ti

Welke voeding zouden jullie aanbevelen?

Hoi,

Lees dat hij vrijwel nieuw is ik zou het via de winkel spelen waar hij gekocht is heb je later ook geen last met de rest van de garantie;)

Ik heb de post even helemaal aangepast omdat ik weer wat nieuwe dingen heb ontdekt. Gelieve er even naar te kijken.

Hoi,

Als je wederom de pc zoals hij nu is zo gekocht hebt terug naar de winkel niet gezond als je onder stroom kan staan laat hun het oplossen je hebt toch garantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan