Spotnet werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysterieus1

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
Berichten
95
hallo

ik weet niet of de vraag in de juiste rubriek staat.


sinds vandaag heb ik internet via ziggo. ik gebruikte spotnet altijd via een niet betaalde aanbieder. als provider gebruikte ik freeler.

nu ineens werkt spotnet niet meer en ik krijg de volgende melding: 501 user name/pass password. dit krijg ik bij de meeste providers die ik probeer

wat is er aan de hand?
 
Kijk eens of het helpt om je browsercache te legen.

Groeten Marcel
 
de versie heb ik net gedownload en nog haast geen films gedownload. maar ik heb twee pc's naast elkaar staan enbij beide hetzelfde probleem
het heeft dus met de installatie van ziggo te maken
 
Gaarne niet quoten als het niet nodig is, dank je wel :thumb:

Hiervoor zat je met je verbinding ook gewoon bij Freeler neem ik aan ? Ziggo bied ook een newsserver al zijn die gratis servers belabberd. Raad je aan een beetje kosten te maken en bijvoorbeeld naar Eweka te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maar wat is er dan verkeerd aan een gratis server. ik zit nu even een probeerversie bij snelnet. is dat dan wat.

ik zit dus bij ziggo enmijn provider zegt dat ik een download capactiteit van 20 mb per seconden heb. maar bij spontnet haal ik 1 mb per seconde. is dat normaal?
 
Wat er verkeerd aan is vraag je.
Alle waar naar zijn geld hè.
Usenet providers als Eweka verdienen geld wat men ook weer investeert in goede betrouwbare verbindingen en retentie.
Jij zal bij Ziggo best 20 Mb hebben maar dat is je internet snelheid waarschijnlijk en niet je Usenet verbinding.
Wat misschien een idee is als je niet veel geld hebt is een Eweka account met meerdere personen nemen, je mag je account delen namelijk. Doen wij ook met de buren......
 
Verplaatst van Overige Software naar Newsreaders
 
het gaat niet om het geld, maar ik downloadde altijd gratis films en daar was niets mis mee. maar ik begrijp dus bij een betaalde versie is het aanbod groter en de downloadsnelheid hoger.

en ken jij de provider snelnet dan ook?
 
Ja, snelheid ligt veel hoger en de retentie ook.
Snelnet ken ik niet.

Gewoon bij Ziggo blijven en je Usenet via Eweka zou mijn advies zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan