Windows Volume Mixer bedienen met Android/IOS

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse123

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2012
Beste,

Ik heb een tijdje geleden dit topic gestart:
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...(Android)-verbinden-met-pc-als-MIDIcontroller

Hier heb ik echter geen reacties op gekregen.
Ik wil eigenlijk met mijn telefoon (LG Optimus L7) of iPod touch (4th gen) een app of iets in die richting installeren waarmee ik Windows Volume Mixer kan bedienen. Dus zodat ik niet steeds de mixer hoef te openen in het tabje op de taakbalk en dat ik dit ondertussen zo kan doen.

Ik had een manier gevonden waarmee het zou moeten werken met "Wireless Mixer" en "Power Mixer", maar dit heb ik niet aan de slag gekregen terwijl ik wel alle stappen heb gevolgd, het zou moeten werken. Indien iemand weet hoe dit wel moet hoor ik het graag. Anders is een alternatieve app of software ook voldoende.

Alvast bedankt :thumb:

Jesse

Roccat power grid is een app voor Ios en Android, om functies uit te voeren op je pc. waaronder het besturen van het volume.
als een mede LG optimus l7 P700 gebruiker die ook Roccat power grid heeft gebruikt, kan ik je mededelen dat het heel goed werkt zonder enige problemen.
om het echt effectief te maken raad ik je aan om de stand-by tijd op je telefoon uit te zetten of anders te verlengen, anders zul je eerst telkens je telefoon moeten unlocken voordat je het volume kan beheren.

Laatst bewerkt:
Oke, enorm bedankt voor je reactie! Ik ga het morgen proberen.

Ik heb het gisteren geïnstalleerd en volgens mij alle stappen gevolgd, maar blijkbaar heb ik precies hetzelfde probleem als bij de Wireless Mixer app. Het werkt gewoon niet, ik heb in mijn router en in mijn firewall de poorten opengezet en mn telefoon en computer zitten op hetzelfde netwerk. Ik snap niet wat het probleem is. Blijkbaar is er toch iets mis tussen de verbinding tussen de pc en de telefoon/iPod (op iPod hetzelfde probleem) Misschien kun jij me verder helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan