HELP? een hele rare vraag....

Status
Niet open voor verdere reacties.

alex8686

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2014
Berichten
62
Beste mensen...

Ok, hoe moet ik het uitleggen? Vandaag heb ik een beetje zitten spelen met de functie pagina bron weergeven... Want ik wilde weten hoe iemand een code samengesteld heeft op zijn webpagina... :S :D :$.... En toen klikte ik per toeval pagina gegevens weergeven... Natuurlijk ben ik heel erg nieuwsgierig, want die functie had ik nooit doorlopen... en toen klikte ik op iets dat op opnemen leek.... en jah... hij gaf aan dat die dus ging opnemen... ik klikte hem meteen weg... ma dus mijn internet E (IE) doet dus niets meer...

Voor een betere beeldvorming: poging om die bronweergave in te zien was bij facebook... en mijn chrome werkt gewoon!

Ik had al geprobeerd om nieuwe IE 11 te installeren... maar hij geeft als melding dat op mijn pc... al nieuwere versie is geinstallerd.... WIE O WIE kan mij helpen :)

Alvast bedankt!
 
Mogelijk helpt het als je Internet Explorer helemaal reset:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
tabblad Geavanceerd
Klik op "Opnieuw instellen..."
Klik in het geopende vak op "Opnieuw instellen"

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Tijs.

Bedankt voor je reactie... ik wist eens niet dat je via deze weg bij die blad kan komen.... heb jouw stappen doorgevoerd.,.. maar niets... :( Dit is wat ik kreeg help.JPG
 
In dat zelfde venster zie je (blauw en onderstreept): Waarom is het opnieuw instellen mislukt?
Klik daar eens op, hopelijk geeft het een hint waarom het niet gelukt is.

Tijs.
 
Heb je de computer al opnieuw opgestart?

Bovendien vermoed ik dat dat opnemen gaat over profiling van javascript of opvangen van netwerkverzoeken. Niets om van te schrikken hoor, kan geen kwaad om broncode van een website te bekijken. Steek je alleen maar wat van op.
 
Laatst bewerkt:
Dag Tijs en Royb3,

Sorry voor mijn late reactie.... maar had het enorm druk gekregen.... dus :S

Ma goed! Ik had op die link geklikt... maar nee mijn laptop was voor het eerst vastgelopen :s Ik had indd mijn laptop opnieuw opgestart! ik heb ook IE helemaal verwijderd,,,, en een nieuwe geïnstalleerd... ik heb twee dingen gedaan.,.. Een oudere versie geïnstalleerd! die werkt wel! en dan de nieuwste versie geïnstalleerd( die ik overigens had) die werkt niet...

Al om al... lijkt het op dat ik op een nieuwere versie dan nu moet wachten of zo? Lijkt heel stom... maar blijkbaar heb ik deze versie om zeep geholpen.

Opzicht is het geen ramp... want ik heb nu chrome en firefox... maar is best irritant... dat zo iets stoms,... me overkomen is :s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan