XBOX 360 (white) naar SteamBOX

Status
Niet open voor verdere reacties.

xvilo

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Berichten
492
Goedendag,


ik wil een casemod gaan doen van een oude xbox 360 (witte) die ik hier heb liggen met een RROD, nee, repareren heeft geen zin meer;).


Nu is dit voor mij de eerst keer dat ik mij in dit gebied begeef en ik wil er eigenlijk een lowcost SteamBOX van maken.


Wat ik al heb (wat vast staat)

  • Intel Core i5 460M PGA988
  • 320 GB HDD (WD3200BEVT)
  • 2 DDR3 laptop geheugenkaartjes (kan maybe handig zijn :p )



Tja, Nu is de case van een XBOX 360 niet zo heel groot, dus ik denk dat een micro-atx mobo volstaat maar de vraag:


Welk Micro-ATX mobo is het beste/kosten besparend icm met de CPU die ik heb... eventueel onboard graphics het hoeft voor mij niet heel veel te kunnen hoor, het gaat meer om het concept.


En iemand suggestie's voor de voeding? ik kwam wel dit (PicoPSU) tegen, is lekker klein en past er mooi in.


Thanks!


//xvilo


Andere tips mogen er ook bij, maar bedenk wel dat ik de vaste onderdelen heb en sowiesow wil gebruiken (laptop geheugen hoeft ofc niet perse (zou wel mooi zijn als ondersteund is))

Multitopic op digitalplace.nl
 
Een moederbord voor die processor zul je nooit vinden. Tenminste niet nieuw.

Ik zou ook voor een M-ITX moederbord gaan omdat die nog kleiner is. Nog even over die processor, het lijkt mij niet dat het daarmee gaat werken. Ik denk dat je in de plaats daarvan beter een goede i3 kan kopen.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo dat? Gewoon een mobo met socket 988 toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jouw processor is een I5 mobile, ik schat dat hij dus in laptops zit, met een socket G1. Ook al zou het een 988 socket zijn, die zou je nog steeds niet nieuw kunnen krijgen.
 
Okey, naja, ik heb hem voor 25 euro op de kop getikt hahaha miskoop dus... Zou ik 'm voor 25 weer kunnen lozen? Of is dat te veel?

En zit er verschil tussen rGPA 988, GPA 988 en Socket 988 ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, er zit geen verschil tussen die drie. Wat de prijs voor zo'n processor moet zijn zou ik niet weten.
 
25 euro is nog wel haalbaar. Ik was voor zo'n built lekker voor een I3 met een mini itx bordje gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan