betaling koppelen aan applicatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

colaboer4

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Berichten
19
Hoi allen,

Ik zit enige tijd met een vraag en kan niets vinden over de mogelijkheid ervan. Ik ben bezig met een applicatie waarin factureren mogelijk is. Nu leek het mij erg veel waarde hebben als de applicatie in de bankgegevens kan zien of een bepaalde factuur is voldaan. Oftewel zodra de klant zijn factuur voldoet, geeft de applicatie netjes aan dat de klant geen debiteur meer is. Nu is mijn vraag of dit op een of andere manier mogelijk is?

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Technisch is alles mogelijk. De praktijk valt helaas nog wel eens tegen. In dit geval krijg je te maken met het feit dat elke bank een eigen manier van gegevens verwerken heeft en je zult dus per bank moeten uitzoeken hoe je aan de benodigde betaalgegevens kunt komen. Om te beginnen is het misschien een optie gebruik te maken van gedownloade lijsten met betaalgegevens. Meestal zijn deze wel in bijv. een .csv formaat aan te leveren.
 
Ik vindt het ook betreurswaardig dat dergelijke grote bedrijven nog niet in staat zijn een B2B connectie te maken.
Nu wsse wordt gebruikt (broer van wsdl maar dan beveiligd)(die dan de kinderen zijn van xml)
dus op zich is veel xml. het kenbaarmaken van het bestaan en welke procedure er bestaat een accound of testaccound teverkrijgen is zeer raadselachtig ook voor mij en ik ben er al mee bezig geweest. nu bestaat er ook nog ogone(zeer goede ervaring mee professioneel) en dan isabell(die op zich niet veel connecties toelaat om haar monopoly te behouden)
dan is er paypall die nog altijd een sterke opmars maakt door veel toe te laten maar ook B2B hebben ze niet veel kaas gegeten.Met andere woorden er zijn veel banken maar weinig die het woord prof waardig(en ik heb er zelf nog geen gevonden) zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan