bijzonder

Status
Niet open voor verdere reacties.

zandbergen

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2014
Berichten
10
weet iemand iets bijzonders voor mijn site.
iets wat mensen trekt of iets waarvan mensen denken wauw wat een gave site.

Alvast bedankt! :D
 
Het is een site voor een bedrijf dus het moet zakelijk zijn maar mensen moeten het gaaf vinden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien kun je een voorbeeld geven van een website waar iets bijzonders op staat want je info is wel erg allesomvattend.

Groeten Marcel
 
nou dat weet ik dus niet. ook niet wat maar het moet iets zijn waarvan je denkt dat het echt gaaf is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een site voor een bedrijf dus het moet zakelijk zijn maar mensen moeten het gaaf vinden

pppfff, als je nu eens verteld wat voor een bedrijf het is.
Daarbij, iets wat voor de een gaaf is, kan voor een ander afschuwelijk zijn.

Als je een bedrijf hebt, dan zet je er niet iets gaafs op, dan heb je het over je bedrijf. Simpel toch.
 
Het is een groot vlees bedrijf met honderden bezoekers per dag. En het moest niet gewoon over het bedrijf het moet klanten extra lokken
 
Extra klanten lok je niet met iets bijzonders. Klanten komen omdat het product goed is.
En door mond op mond reclame.

Met honderden bezoekers per dag is het bedrijf al lekker bezig, dus ja. Ik snap het totaal niet.
Je wilt iets op de website zetten wat totaal niet aansluit op het product om klanten te lokken. Dat gaat dus echt niet werken.
Want als ik naar mijzelf kijk en ik zoek op Barf voor mijn honden en ik kom op een website wat Barf verkoopt maar ik zie hangende t i e t e n voorbij komen, dan klik ik al weg.

(overigens ooit zo'n site gezien, niet van Barf maar wel een berichten website die loslopende t i e t e n rond liet slingeren.............je snapt.......ik ben weg)

Mijn advies, hou het bij je producten en laat SEO en Google de rest van het werk doen. ;)
 
Ja maar je moet jezelf wel goed representeren. Dan bouwen je een goede reputatie op
 
Tuurlijk.................:confused:

Waarom dan iets bijzonders op de website zetten wat totaal niet met je product te maken heeft?
 
Zet er een interactieve worst op.
Of een 3 dimensionale biefstuk die je van alle kanten kunt bekijken.
Sorry hoor maar ik kan je niet verder helpen.

Groeten Marcel
 
Het hangt er een beetje vanaf wat je verkoopt maar je zou bijvoorbeeld tutorials/handleidingen mbt het product op je website kunnen zetten. Bijvoorbeeld als je gereedschap verkoopt zou je doe het zelf tips en inspiratie kunnen geven.
 
Handleiding om worst te maken hahahaha!!
aangezien het een vleesbedrijf betreft. Nu heb je vlees en vlees.............

Nee, ik kan je niet helpen hoor, als je zo weinig info verder geeft en alleen iets bijzonders wilt...................dan mag je lekker zelf creatief en fantasierijk zijn.
 
Een boekingssysteem zou mooi zijn op de site. Elke 10e klant die meer als 100 euro bestelt mag direct een reisje naar de VS boeken op kosten van het bedrijf. Daar eten ze veel vlees, hahaha. Ik denk dat je de vraag op opgelost kan zetten. Vermoedelijk krijg je niet een antwoord waar je wat mee kan.
 
Wie is je doelgroep en wat wil je ze vertellen? Twee basis zaken die je helder moet hebben om mensen een website gaaf te laten vinden. Met veel bezoekers heb je al een eerste pluspunt, maar veel bezoekers zijn nog geen klant. Stel dat je al die bezoekers kort zou kunnen bellen, wat zou je ze dan vertellen om ze over te halen klant te worden? Kijk ook naar je statistieken, waar komen de bezoekers vandaan en welke pagina's lezen ze? Dat zegt iets over wat ze interessant vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan