Hoe kom ik weer in mijn Router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zundapp517

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2013
Berichten
9
Ik heb als leek weer iets stoms gedaan denk ik:

Ik heb een draadloos Sitecom 300N router en daar ben ik even in geweest en iets veranderd (ergens in wireles settings er stond iets van b+g+n en dat heb ik veranderd in alleen n, daarna opgeslagen en ik wou kijken of zo m,n internetsnelheid iets hoger was, maar het resultaat was dat ik geen draadloos internet meer hebt.
Ik kan nu niet meer in, m,n router komen om het terug te zetten want daar kan ik toch niet inkomen met m,n LAN verbinding?, ik heb geprobeerd om m,n router te resetten maar er gebeurt niets.


Wie kan me helpen met dit probleem,

Vriendelijke groet,

Martin
 
Laatst bewerkt:
Probeer de router eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen door de OPS knop minimaal 15 seconden ingedrukt te houden. Vervolgens kun je inloggen met admin / admin
 
leg even een kabeltje tussen je router en je pc, dan kan je gewoon inloggen op de router en de instelling terug zetten.
 
Het is opgelost, nou ja grotendeels gelukkig.

Ik het netwerkcentrum geopend-toen naar "een nieuwe verbinding of een nieuw netwerk instellen" toen naar "verbinding met internet maken" even gewacht en ik heb weer verbinding.
Ik ben toen m,n router ingedoken en alles stond weer zoals het altijd stond, ik heb inderdaad de knop zo,n 15 seconden ingedrukt gehouden maar ik dacht dat er niets gebeurde.
Echter bij een testje door weer iets in de router te veranderen en op te slaan kreeg ik weer hetzelfde verhaal, dus weer bovenstaande herhaalt, vreemd.
Ook heeft m,n verbinding nu een andere naam, eerst was het sitecom en nu sitecom 2
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je vraag verplaatst van modems naar routers.
Graag zelf ff je titel en de tekst in je vraag corrigeren om verdere verwarring te voorkomen. De Sitecom 300n is geen modem maar een router.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan