Ipad 2 ios 7.1 terugzetten naar 7.0.6 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

azegers87

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2012
hallo wil mijn ipad 2 met mac computer itunes terug zetten nou op internet gegoogeld en ipsw bestand ios 7.0.6 voor ipad 2 in itunes ipad herstellen alt toets ingehouden en dan naar bestand dan begint die met uitpakken en is fout melding in niet compatibel met uw ipad terwijl die versie eerst wel opstaat
wat een ***** spullen

ja of moet jalibreaken op ios 7.1 dat mogelijk zijn
want weet niet of je dat nu kunt

Laatst bewerkt:
en hoe kan je dat doen dan dus bedoelt een soort backup waar je automatische jalibreak installeerd
enigste wat ik wil is dat die jalibreak is maar gaat kennelijk niet met ios 7.1 op ipad 2
dus moet jalibreak software hebben die ook de ios versie verandert
ik ga googelen ik hoop ook dat u of iemand anders iets weet

nou heb gelezen inderdaad op internet gelezen ios 7.1 dat je niet terug kan op vorige versie 7.0.6 omdat apple dat niet toestaat maar nou zijn er toch beta versies nou weet niet of dat zo wel gaat ik heb versie gedownload via deze site http://www.gadgetgoeroe.nl/handleidingen/ios-7-beta-4-downloaden/ vanaf beta versie zou wel moeten kunnen
echt weer stom iets van apple dat dat niet mag versie terug zetten

nou weet niet nog beta versie niet geprobeerd kans is klein dat het werkt denk ik dan ziet er niets anders op te wachten tot dat er jailbreak is voor ios 7.1 voor de ipad 2 ik hoop dat die er snel komt weet niet of die er is ze zeggen wel voor de iphone 4 maar dat heb ik niks gedaan
weet iemand nog ideeen

Nog een andere vraag is het ook niet mogelijk om ipad volledig te wissen formatteren zodat je ios versie na keuze in kan zetten

Laatst bewerkt:
Niks werkt met die ipad 2 die rotzooi spullen van apple
geen jailbreak voor ios 7.1 geen terug keer naar vorige versie
zelfs die ifaidth ook niet shsh blogs alleen none geeft die aan dus niks
is er dan echt niks apple zijn dure spullen en je moet doen wat hun willen verders heb je geen andere keuze

Wat is de reden dat je naar 7.0.6 wil?
En waarom wil je een gejailbreakte iPad, wat niet toegestaan is?

waarom ja 7.1 heeft gewoon geen jalibreak versie nog niet
jailbreak ja kun je veel meer mee bijvoorbeeld whatsapp door de app whatspad installeren en daarnaast een bleutooth muis
en zo zijn er nog wel meer mogelijkheden daarvoor
en ze zeggen dat het legaal nederland is

wat mag tegenwoordig nog wel helemaal niks onderhand

Sorry, maar het is niet mogelijk. Evasi0n is patched in 7.1, en na 7.1 update doet iFaith geen SHSH Blobs meer saven (Wel je meest recente, maar niet van iOS 7.0.6). Je hebt de SHSH blobs nodig om te kunnen downgraden. Als je die niet hebt, dan is het jammer, je kunt hem ook niet downloaden want elke iOS apparaat heeft een ander ECID. Volg ih8sn0w op twitter en check zn status, hij is een nieuwe jailbreak aan t maken, en Winocm.

Hoe dan ook, op dit moment is er geen manier om je iPad terug te zetten naar iOS 7.0.6, De iPad heeft een A5 chip met een nieuwe bootrom, dat wil zeggen dat de MEESTE exploits zijn patched voor de A5+ Chips.

Hopelijk heeft dit een beetje geholpen.

(BTW, Als je je iPhone 4 op iOS 7.1 wilt jailbreaken, zoek op Geeksn0w, het enigste nadeel, HET IS TETHERED)

@Wouter

Jailbreaken is toegestaan, maar hij moet rekening mee houden dat Jailbreaken je Garrantie weg gaat. Ik heb zelf een gejailbreakte iPod touch 4g (iOS 6.1.6) en t is leuk om met SSH Terminal ermee te gebruiken.

En zowieso, als jij de iPad hebt gekocht, je kunt er doen wat je er mee wilt, je hebt er 400 euro aan uitgegeven, en jij mag dan doen wat je met de iPad wilt. Ik ben zelf ook aan t wachten voor een Evasi0n7.1. Jailbreaken = fun.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja klopt jailbreak in nederland is niet illegaal maar wel bepaalde apps is niet toegestaan maar zolang voor eigen gebruik is is hetzelfde als cds branden en ja garantie vervalt maar heb mijn ipad 2 wifi al meer als 2 jaar dus garantie is voorbij
en bovendien kun je jailbreak altijd eraf te halen altijd terug dan maar wachten op evasion7.1 en denk zit er wel aan te komen want ze hebben wel al iets voor ios 7.1 beta 1 en beta 2 heb ik ergens gelezen
ik ben zelf nog niet thuis in twitter maar als die versie er is gaan er overal wel bellen rinkelen
en denk ook hier op forum berichten krijg
dus laatste vraag heb ik wel iets aan

Hoe dan ook, volgens de Evad3rs team, is er tot nu toe nog GEEN evasi0n voor 7.1.. Op YouTube zijn er filmpjes gezet dat ze hun zogenaamde iPhone 5s aan het jailbreaken zijn met iOS 7.1.. Het is fake, er is tot nu toe geen Jailbreak Untethered for iOS 7.1.

De enige Jailbreak is voor iPhone 4 met Tethered (Bedoeld dat je elke keer dat je Cydia wilt gebruiken, dat je hem moet booten via Geeksn0w.)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan