Leesvenster te klein

Status
Niet open voor verdere reacties.

hw700

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2014
Berichten
3
Ik gebruik Outlook 2013 op een Dell Venue 11 Pro. Heeft goed gewerkt maar sinds kort blijft het leesvenster te klein (zie afbeelding). Het leesvenster gebruikt maar een klein deel van de beschikbare verticale ruimte i.p.v. de volledige ruimte tot de onderkant te benutten.
 

Bijlagen

  • leesvenster.jpg
    leesvenster.jpg
    84,4 KB · Weergaven: 67
Leesvenster instellingen staan op een ander tabblad dan je laat zien. Dus zo is er weinig van te zeggen.
 
Ik denk niet dat het aan de instellingen ligt, om twee redenen: 1. Ik ken geen instelling waarin de hoogte van het leesvenster kan worden ingesteld en 2. een enkele keer wordt wel de volledige ruimte door het leesvenster benut.
 
Het helpt als je het probleem goed beschrijft...
Heeft goed gewerkt maar sinds kort blijft het leesvenster te klein (zie afbeelding).
Dat suggereert dat je een vaste situatie hebt, terwijl je nu zegt dat het af en toe wél goed gaat. Dus wat is het?
 
Ik waardeer Uw belangstelling voor dit probleem. Wat nadere informatie: Als ik op een mail klik in de kolom met mails, is een fractie van een seconde (1/10 seconde) het bericht in het hele leesvenster te zien, waarna ogenblikkelijk het leesvenster in hoogte krimpt (zie afbeelding bij oorspronkelijke vraagstelling). Bij hoge uitzondering (twee of drie keer) behield het leesvenster zijn correcte hoogte (niet meer dan één op vijftig maal).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan