"Fout bij uitvoeren van bewerking"

Status
Niet open voor verdere reacties.

remunj

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2014
Berichten
9
Op een pc kunnen Outlook berichten niet geprint worden.

We krijgen dan de volgende foutmelding: "Fout bij uitvoeren van bewerking".
 
Nogal karige informatie:
a. Welke versie Windows staat op die computer
b. Welke versie van Internet Explorer staat op die pc geïnstalleerd momenteel
c. Welke versie van Outlook staat op die computer

Overigens is het vaak genoeg (maar afhankelijk van c. of het van toepassing is bij jou) om deze instructie uit te voeren.
Vind je het bestand niet, volg dan de instructies m.b.t. de lokatie van het bestand die hier staan.

Dus voor Vista, W7 en W8:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> %userprofile%\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook\

Voor Windows XP:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> %userprofile%\Application Data\Microsoft\Outlook\

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Fijne aanvullling.

Voer de instructies uit m.b.t. het verwijderen van OutlPrnt, zoals in mijn vorige posting gelinkt/aangegeven. Hopelijk is dat genoeg.

Tijs.
 
Helaas bied dit geen oplossing.

wat ik wel nog zag op de pc is recent Office 2013 geïnstalleerd, maar er is outlook 2003 nodig voor exchange 2003. Kan Office 2013 een fout veroorzaken?
 
Start Outlook eens met de CTRL-toets erbij vastgehouden
Er wordt gevraagd of je Outlook in Veilige modus wilt opstarten. Bevestig dat. Kijk of je dan wel wat kunt printen. Indien ja, dan Outlook weer afsluiten en normaal starten (dus zónder Veilige modus).
Kijk of dat helpt.

Tijs.
 
Ok, dus zelfs in Veilige modus krijg je dezelfde foutmelding?

Indien ja: Doe eens Ctrl-P als je in een mail staat en reset de instellingen van Memo naar standaardwaarden.
Kijk daarna even of het printvoorbeeld werkt en probeer dan het échte printen.

Tijs.
 
Het afdrukvoorbeeld in de Veilige modus van Outlook geeft ook een fout bij de bewerking.
 
De rest ook geprobeerd? Dus het Memo (afdruk-)sjabloon gereset naar standaardwaarden?

Tijs.
 
Ja, Ik heb de standaardwaarden teruggezet, zelfs naar andere printers geeft hij een fout. Ook bij het afdrukvoorbeeld.
 
Gaat printen vanuit Internet Explorer wel goed?

Tijs.
 
Zo ver ik kan zien gaat dat wel goed, ik zit zelf niet op die locatie
 
Maar kan het liggen door de installatie van Office 2013 met Outlook 2013 erbij? Outlook 2013 kunnen we niet gebruiken ivm de Exchange 2003 server
 
Dan via appwiz.cpl de installatie van office 2013 aanpassen en daar outlook 2013 uit de installatie verwijderen.
Was sowieso handiger geweest bij de installatie van office 2013 dat meteen geregeld te hebben via aangepaste installatie.

Evt. outlook 2003 daarna herstellen of opnieuw installeren.

Tijs.
 
Na Outlook 2003 diverse malen te hebben gesteld, print deze weer gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan