website testen voor website compressie

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanwizzard

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2011
Berichten
47
Hallo helpmij

Ik heb een website gemaakt die een website compressed ofwel minified door alle spaties enzo wegtehalen. Niet alleen HTML css en js, maar ook php code wordt geminified. De website is volledig gratis. De vraag is of mensen hem zouden willen testen vanuit user perspectief.

Is het duidelijk wat de website doet? Werkt hij op meerdere browsers? Krijg je constant een error?

Dit is de website.
www.webappcompress.eu

Mvg
Stefan
 
Laatst bewerkt:
dubbele id declaratie in regel 21
gebruik descriptieve tags zoals <header> <footer> enzovoort
gebruik CSS in plaats van de <strong> tag
kan je niet een css maken die regel 74 vervangt?
gebruik een case structuur in plaats van meerdere else if's (regel 50ish van je compress script)
over het algemeen zou copy paste makkelijker werken dan upload
je parsed je data dubbelop, regel 32 en 43
gebruik css in plaats van style in html tags te definieren.

verder waarom zou je ajax gebruiken, voor deze toepassing kan je het prima met alleen javascript af. Het vreet alleen maar bandbreedte om het door je server te laten doen.
 
Bedankt voor de feedback, de bovenste alinea is allemaal op te lossen zodra ik er even tijd in stop.

Alleen de vraag van de ajax. Bedoel je dan dat ik javascript alle files moet laten bewerken?
 
Ik kan het gemist hebben, maar je doet het compressen toch met php of een andere server taal? Ik dacht dat ajax daarbij hielp?
 
Ja via Ajax stuurt alles naar een php script. Maar je zei dat ik beter geen Ajax kon gebruiken. Wat bedoel je hier dan precies mee.
 
Ehm, wat ik bedoel is: waarom zou je het compressen server side doen als het ook client side kan? Ik zou trouwens het compress script wel willen zien.
 
Laatst bewerkt:
Serverside omdat er verscheindene problemen waren met client side:

-niet iedere browser ondersteunt het terug geven van een file via javascript (of ik weet niet hoe)
-de compressie wordt gedaan door een combinatie van Minify, JsMin en CssMin, ik heb nog geen javascript alternatieven gevonden
-de php code wordt gecompressed door de functie php_stripwhitespace() die simpelweg de comprimeerde php code teruggeeft.

Mijn compressie script hou ik echter voor mezelf omdat ik zeg maar gebruik maak van een persoonlijke klassenverzameling die ik het liefst voor mezelf hou
 
"NetworkError: 404 Not Found - http://www.webappcompress.eu/res/fonts/GARA.ttf"
nie belangerijk maar ik meld het toch effe
 
Warning: require_once(/[..]/public_html/api/config/Config.php): failed to open stream: No such file or directory in /[..]/public_html/init.php on line 6

Fatal error: require_once(): Failed opening required '/[..]/public_html/../../stefancloudt.eu/public_html/api/config/Config.php' (include_path='.:/usr/local/php6/lib/php') in /[..]/public_html/init.php on line 6
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan