de website van de verening draait op wordpress. ik wil graag dat hier een formulier op komt waar bepaalde data ingegeven kan worden. dit is op zich niet zo moeilijk maar nu wil ik graag dat deze data op een voor de eind gebruiker zeer eenvoudige manier in een access database gezet wordt. de eindgebruiker opent de database en klikt op een knop die vervolgens kijkt of er nieuwe formulieren zijn en zet deze vervolgens om in een record in een bestaande tabel.
nu heb ik geen kennis van wordpress ( wordt door iemand anders beheerd) mijn vraag is welke methode is in deze het makkelijkste. ik wil het niet via mail laten lopen aangezien dit weer een extra sta is en de eindgebruiker niet beschikt over een goed mailprogramma. zel zit ik te denken aan dat het formulier als een csv wordt opgeslagen op de server en die vervolgens weer door access wordt ingelezen maar misschien zijn er betere methoden? wie heeft tips
nu heb ik geen kennis van wordpress ( wordt door iemand anders beheerd) mijn vraag is welke methode is in deze het makkelijkste. ik wil het niet via mail laten lopen aangezien dit weer een extra sta is en de eindgebruiker niet beschikt over een goed mailprogramma. zel zit ik te denken aan dat het formulier als een csv wordt opgeslagen op de server en die vervolgens weer door access wordt ingelezen maar misschien zijn er betere methoden? wie heeft tips