oculus rift kopen in nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
1.497
ik was gewoon even nieuwsgierig over de oculus rift.
nou vroeg ik mij af of de oculus rift ook te koop is in Nederland?
en zo ja waar en wat zal het me dan kosten?
ik heb gezien dat ik hem ook van de website kan kopen en zelfs met paypal kan betalen.
echter heb ik een beter gevoel erover als ik hem kan kopen in Nederland.
op bol.com kan ik hem niet vinden.

iemand misschien suggesties voor me?
 
De rift is nog niet volledig ontwikkeld. Het enige dat mensen hebben is volgens mij een demo die veel minder goed is dan het eind product. (Dit is wat ik weet)
 
Hier kun je hem bestellen.

https://www.oculusvr.com/order/

Moet je daarna wel een vinkje zetten bij: I understand this hardware is intended for developers and it is not a consumer product.

En bestellen en kopen is zonder garantie. Je kunt de unit dus ook niet terugsturen als je het niet bevalt. Het is een lange tijd wachten op levering. Dus, in NL voorlopig nog niet te koop.

A: We are currently scheduled to start shipping the Oculus Rift Development Kit 2 in July of 2014. We will ship units in the order in which purchases were completed, with consideration of the number of development kits available in each region.
 
Laatst bewerkt:
De rift is nog niet volledig ontwikkeld. Het enige dat mensen hebben is volgens mij een demo die veel minder goed is dan het eind product. (Dit is wat ik weet)

ah. Dat wist ik dus niet!
is het wel al bekend wanneer het eind product er is? En zo ja. wanneer zal hij dan in Nederland leverbaar zijn? of is daar nog niets over bekent?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan