Canon iP4950 Foutcode: B200

Status
Niet open voor verdere reacties.

Priscillaaaa

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
54
Hallo,

ik heb de andere topics gezien, gelezen, maar ik snap er niets van.
Ik krijg dus ook deze foutcode. Ik snap dat hij dan een inkttank niet kan herkennen ofzo.
Maar ik heb nu alles besteld.. officiele inkt, inkt zonder chip en dan met de oude chip er op, een nieuwe chip, resetten, stekkers eruit, blablabla...
inmiddels raak ik er een behoorlijk geirriteerd van. (Misschien wel te merken in mijn typen, sorry daarvoor!)
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit op kan lossen? Ik heb de printer nog geen jaar!

Groetjes en alvast bedankt!
 
Uit je verhaal is niet te halen of je ook nieuwe originele cartridges hebt geprobeerd om van de melding af te komen.

Tijs.
 
TS heeft volgens mij alle soorten inkt geprobeerd.
Maar ik heb nu alles besteld.. officiele inkt, inkt zonder chip en dan met de oude chip er op, een nieuwe chip, resetten
Je kan nog proberen om de contactjes schoon te maken van de inkthouder en de printer.
Anders is de printer waarschijnlijk gewoon stuk en kun je proberen contact op te nemen met Canon.
020 721 91 03

De wachttijd kan worden beïnvloed door:

> het moment op de dag
> het aantal wachtenden voor u
> hoelang het duurt om vragen van andere klanten te beantwoorden

Onze helpdesk is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00. Gedurende het telefoongesprek is het mogelijk dat u om aanvullende informatie wordt gevraagd. Wij verzoeken u dan ook om het apparaat en de volgende informatie klaar te hebben:

• De precieze produktnaam (bijv. EOS 650D)
• Serienummer van het apparaat
• Welk computersysteem u gebruikt indien dit nodig is voor het functioneren van het apparaat (bijv. Windows 8, Mac OS 10.8)
• Een eventueel referentienummer wat U tijdens een eerder telefoongesprek van onze helpdesk heeft gekregen (Hierdoor hoeven wij niet al uw gegevens opnieuw in te voeren)

De kosten per gesprek zijn onder lokaal tarief. Deze kosten kunnen verschillen per telefoonmaatschappij. Neem voor informatie over de exacte kosten contact op met uw telefoonmaatschappij.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan