Werkboek activeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skb01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2014
Berichten
1
Hallo,
Ik ben in excel een applicatie aan het maken voor het beheren van metingen. Google heeft me een eind op weg geholpen, maar loop nu vast doordat ik wrs niet weet wat ik zoek.

Ik heb op blad A een aantal formules staan. De waarden voor deze forumules komen uit blad B, welke weer aangevuld worden vanuit een formulier.
Wil de uitkomsten van de formules gebruiken op het eerder genoemde formulier.

Bij het indrukken van een knop op het formulier, wil ik dat de gegevens worden weggeschreven in blad B en de laatste waarde (uit een reeks = rij) moet worden gebruikt voor de formule op blad A.

Ik heb mbv VBA de laatste waarde uit een reeks (laatste rij) van blad B naar blad A geschreven. Ik krijg de uitkomst ook terug krijgen in het formulier, alleen zijn dat de waarden die al op blad A stonden..... dus van de vorige meting.

Ik ben dus op zoek naar een code die ik achter een knop kan zetten. Het moet dan, nadat ik de waarden heb weggeschreven naar blad B, het werkboek actieveren oid.
Waarschijnlijk is actieveren niet het juiste woord, anders had ik deze vraag niet gepost.

Alvast bedankt.
 
skb01
Welkom op het forum, zonder voorbeeld bestand zullen we je moeilijk verder kunnen helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan