mail niet te vinden na backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

patries15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2014
Berichten
3
beste helpers,

Ik heb office 2010 op mijn pc gezet en een backup van outlook 2003 teruggezet en dit ging allemaal voorspoedig.

nu heb ik mijn email account ingevuld in outlook 2010 en nu start ik outlook op maar nu komen de mails niet binnen terwijl ik wel de groene balk zie met de mails die binnengehaald worden.

Er verschijnt geen foutmelding

iemand enig iedee wat ik verkeerd gedaan heb?
 
Hallo Patricia(es).

Het kan iets te maken hebben met POP en of IMAP instelling wat niet goed staat, omdat je net outlook 2010 erop gezet hebt.

Verzenden kan dat wel.?? Stuur eens een test berichtje naar je moeder en/of vader of vriend of zo.

Ik gok dat je deze hebt. Klikje

anders laat even weten, meld je gerust terug, er zijn veel meer helpers he.

Groetjes Manamana.
 
hallo Manamana,

Ik heb deze instellingen nagekeken en deze staan allemaal goed.

Zou het probleem kunnen zijn dat ik eerst de backup heb terug gezet en daarna de account ingsteld heb?

volgens mij komen de mails wel binnen maar ik weet niet waar want er verschijnt ook geen foutmelding.

Verzenden gaat wel dan komt de mail bijvoorbeeld wel op de telefoon binnen maar niet op de pc wel verschijnt de melding dat er mails binnenkomen en het voortgangbalkje verschijnt ook maar de mails zijn niet te vinden.
 
Je moet de lokatie van het pst bestand opsporen.. Het lijkt erop dat je er 2 hebt... een waar je de backup teruggezet hebt en een die hoort bij het nieuwe account...
Als je dit niet handmatig regelt maakt Outlook in de local settings vd de user een eigen pst bestand aan (in een verborgen map dus... hoe verzin je het mail opslaan in een verborgen map...)

http://office.microsoft.com/nl-nl/o...gegevens-en-configuraties-op-HP010354943.aspx
meer:
https://www.google.nl/search?q=loca...=93&ie=UTF-8#q=lokatie++pst+file+outlook+2010
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan