Als privé gemarkeerde afspraken exporteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JennyvdL

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2014
Berichten
7
Hallo,
Ik wil graag de agenda van mijn werk exporteren naar mijn hotmail / outlook.com account (alle afspraken over 2,5 jaar). Ik ben nl binnenkort niet meer werkzaam bij deze werkgever, en heb ook mijn privé-agenda in mijn werk-account bijgehouden.
Nu heb ik succesvol mijn agenda geëxporteerd als ics bestand. Echter: van de afspraken die ik als privé heb gemarkeerd, wordt de inhoud niet weergegeven in outlook.com. En het gaat me juist om die privé afspraken.
Hoe kan ik dit oplossen? Is er bijv een mogelijkheid om mijn hotmailaccount te machtigen voor de privé-afspraken?
Of is er een manier om al mijn privé-gemarkeerde afspraken te selecteren en in één keer (tijdelijk) op openbaar te zetten?
Of andere ideeën?
Alvast bedankt!!
 
kopieer de pst naar een andere outlook, en verbind deze middels outlook connector met je mailprogramma
 
De Jean, bedankt voor je antwoord, maar ik begrijp het helaas niet... :(

Wat bedoel je met "kopieer pst naar je outlook?" bedoel je daarmee een MS office outlook installatie (ipv outlook.com)? Wat is de outlook connector? En bedoel je met "mailprogramma" dan de web app outlook.com? Omzeil ik daarmee het rechtenprobleem dan?

Sorry voor de onwetendheid, ik doe mijn best :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan