Rpg js

Status
Niet open voor verdere reacties.

dtr1998

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Berichten
86
Hoi,

Ik zou graag een beetje willen experimenteren met een RPG game in HTML en javascript maken. Ik kwam op internet toen RPG JS tegen (http://rpgjs.com/) en dat leek mij wel geschikt.
Echter snap ik niet hoe ik dit moet installeren. Ik heb al bij 'Get started' gekeken, maar ik snapte er niks van. Ook verder op internet vind ik er niks over. Kan iemand mij in het Nederlands uitleggen hoe ik dit op mijn server krijg?

Alvast bedankt!
 
Probeer het eerst eens lokaal werkend te krijgen, vanuit een mapje. En als je tevreden bent gooi je het via (s)ftp op je webserver.
 
Bedankt voor je reactie!

Helaas lukt het mij ook niet om het lokaal aan de praat te krijgen. Zou je het me kunnen uitleggen?
 
Het is geen kant en klaar product he? Het is meer een platform om games mee te maken.
Wat heb je tot nu toe al gemaakt?
 
Oh, ik dacht dat ik als ik alles geïnstalleerd had precies kreeg wat je daar als voorbeeld ziet, is dat niet zo?

Ik was bezig met een klikspel, maar het leek me toch leuk als je ook kon rondlopen, daarom was ik hiernaar aan het kijken, ik heb dus eigenlijk niks.
 
Nee, dat was echt maar een voorbeeld. Er staat wel een mapje met voorbeelden bij de download(het zip bestandje).
 
Zou je me kunnen uitleggen hoe ik zo'n voorbeeld aan de praat kan krijgen?

Edit: het is me gelukt. Bedankt voor je hulp!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan