AVG legt mijn modem lam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samourai

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
94
Omdat Windows de antivirus "Microsoft Security Essence" (MSE) niet meer wordt ondersteund heb ik AVG 2014 geinstalleerd op mijn XP home edition.Wanneer ik echter na het opstarten van de pc op internet wil of mijn emails binnen wil halen met outlook express dan heb ik geen internet verbinding.AVG doet automatische updates bij het opstarten.Wanneer ik dan mijn modem 15 seconden uit de stroom trek en weer verbind is alles weer in orde.Blijkbaar legt die AVG dus op een of andere manier mijn modem lam(???)of weet iemand een oplossing voor dit probleem ?? eventueel een andere (gratisch)antivirus installeren ipv die AVG??
Alvast dank voor iedere reaktie :thumb:
 
Daarom gebruik ik liever AVAST free.
Maar let ook daar op bij de installatie.
Alle extra's uitvinken, want daar zit vaak de ellende.
Ook Grimefighter uitvinken.
 
je zou ook beter van stuurprogramma veranderen want windows xp wordt vanaf deze maand niet meer ondersteund ! installeer windows 7 of 8 of de gratis versie ubuntu
 
Stuurprogramma? dat is een driver en XP is een besturingssyteem en kan best nog prima werken als je geen vreemde dingen ermee doet.

En AVG legt geen modem/routers plat, kan wel een belasting geven bij het updaten, vooral bij trage verbindingen maar is op zich een prima anti-virus, dat andere mensen andere merken beter vinden is een keuze.
 
Avast geinstalleerd en ik heb tot hiertoe nog geen enkel probleem gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan