Port Forwarding UPC

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeypijkie

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2014
Berichten
6
Hallo,

Ik heb al tijden een probleem met portforwarding met upc. Daarom vraag ik nu jullie hulp hierbij :p
Ik zit zelf achter een 2e router(Cisco E1200) die op Bridged mode staat zodat die eigenlijk alleen als switch fungeert.
Ik heb op de 2e router niks ingesteld op gebied van port forwarding omdat de router zelf aangeeft dat dit geen effect zal hebben omdat de router op bridged staat.

Hier heb ik een screenshot van de port range forwarding settings in de upc router:
router1.png

(Er staan een aantal tests in vandaar dat er zovaak port 80 in staat)
Vanuit de portcheck krijg ik nu nogsteeds de melding dat port 80 gesloten is.

Port filtering staat uit, DMZ staat uiten er zijn geen port range triggers(dit zijn eventuele oplossingen die ik al gevonden had maar geen effect hadden)

Zou iemand mij kunnen helpen hiermee?

Mvg,

Mike
 
Port-Forwarding staat aan... maar heb je de poort in de firewall wel open gezet.. anders valt er niks door te sturen..
 
Inderdaad, andre@home heeft gelijk. Je moet poort 80 wel openzetten in de firewall van je pc.

Daarnaast kan het zo zijn dat de firewall in de 2de router (die E1200) ook nog aan staat. Je moet even kijken of die firewall in de E1200 uit of aan staat. Als die aan staat, krijg je inderdaad geen verbinding.
 
Kijk in handleiding... hoe dat moet...
De 2e router... waarom zet je die in bridge mode..?
Je kunt gewoon de UPC router aansluiten op LAN1 en de rest op 2,3 en 4...
Alleen als je 1 niet kunt missen gebruik je de WAN en zet je hem in bridge mode...
voordeel: met mijn voorstel hoe je niks in te stellen.. (alleen even voor de zekerheid die 2e router een vast ip adres geven ver vd andere pc's af).

PS: je hebt het al rond.. mooi...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu ook niks hoeven instellen en heb in de upc router een reservation voor de e1200 ingesteld zodat die een vast ip krijgt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan