Officejet 7500 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pjotr1357

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
127
Hallo allemaal,

Sinds ik donderdag een stroomstoring gekregen heb doet mijn printer niet meer wat hij moet doen -> Printen.

Hij is verbonden met een USB kabel met mijn server en op die manier werkte het al geruime tijd.

Ik heb geprobeerd om een nieuwe driver te installeren, maar helaas hij ziet hem niet meer.

Ik heb hem geprobeerd aan mijn lokale PC te hangen en dan krijg ik er wel een print eruit. De USB kabel en de printer werken dus nog wel.

Wie weet raad om hem weer werkend te krijgen op mijn netwerk.

Alvast bedankt.
 
Hallo pjotr. Dat is van hieruit moeilijk te beoordelen wellicht kun je dan ook iets met je router of via je router iets doen.

Ik kan me nog herinneren dat je de USB kabel er uit moet trekken en dus via de router moet of kan printen.

Maar is het soms deze printer Klikje of what ever. Probeer daar eens alles op los te laten. Probeer een handleiding te vinden als je die niet hebt.

Vaak helpt dit beter dan veel typen en vragen stellen over en weer. Dit is ook helpen dan he. :D
 
Probleem opgelost de printer wordt als apparaat herkent en via wifi ondersteuning kan ik printen.
 
Hallo. Hoe heb je het gedaan. En zet de vraag maar als opgelost in je eerste bericht kun je dat doen. In ieder geval het werkt weer. Jij ook bedankt voor de terug koppeling. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan