Internet problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

imaartjuhhh

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2006
Berichten
23
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop met windows 8.
Op deze laptop had ik internet explorer en google chrome staan.

Een paar weken geleden stopte google chrome ermee. De melding die ik krijg:

Geen toegang tot het netwerk

Google Chrome ondervindt problemen bij het krijgen van toegang tot het netwerk.

Dit kan zijn omdat je firewall of antivirussoftware onrechte denkt dat Google Chrome niet op je computer thuishoort en daarom de internetverbinding blokkeert.
Sta Chrome via je firewall- of antivirusinstellingen toe het netwerk te gebruiken.
Als dit programma al wordt vermeld als een programma dat toegang heeft tot het netwerk, kun je proberen het uit de lijst te verwijderen en het opnieuw toe te voegen.
Foutcode: ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED

Ik heb geprobeerd dit op te lossen bij de firewall instellingen maar dit lukt me niet.

Sinds gisteren doet internet explorer het ook opeens niet meer.

Melding:

Deze pagina kan niet worden weergegeven

•Controleer of het webadres https://www.google.nl juist is.
•Zoek de pagina met een zoekmachine.
•Vernieuw de pagina na een paar minuten.
•Controleer of de protocollen TLS en SSL zijn ingeschakeld. Ga naar Extra > Internetopties > Geavanceerd > Instellingen > Beveiliging


Het webadres is juist, vernieuwen of opnieuw opstarten werkt niet, en als ik naar beveiling ga staan TLS 1.0 en SSL 3.0 aangevinkt.

Ik heb wel gewoon internet. Als ik inlog op de server van mijn werk kan ik wel op internet.
Wat moet ik doen? AUB in Jip-en-Janneke taal uitleg :)
 
Om te testen zou je kunnen kijken of het internet het ook niet doet met Mozilla Firefox
 
Ik heb nu een systeemherstel gedaan naar gisteren. Internet explorer doet het weer. Google chrome nog niet...
 
:confused: wat zie je als je Chrome gebruiken wil ?? :( ..rare opstart-pagina ofzoiets ?? oof je Chrome helemaal niet gebruiken kan ? :(
 
Geen toegang tot het netwerk
(Zie mijn eerste bericht)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan