afstelbare bestanden op bose 3 2 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomukke71

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
71
Wie kan mij vertellen welke audiobestanden er op bose 3-2-1 Gs af te spelen zijn. Ik heb het altijd gedaan met aiff bestanden gedaan tot voor kort krijg ik steeds de melding " foutieve indeling " bij dit bestand. Ik heb hierna mp3 geprobeerd ook die herkent hij niet. Daar zit je met een dure installatie, eerder was al geconstateerd dat dat de laser voor video stuk was en nu dit . Wie kan mij wellicht helpen.
 
En een normale dvd/cd kun je nog wel afspelen?
 
Op 1 of andere manier kan ik mn reactie niet editten (leeg, blijvendwit reactie veld) daarom maar zo:

MP3's moeten aan de volgende criteria voldoen om afgespeeld te kunnen worden op de
3•2•1 of 3•2•1 GS home entertainment-systemen: 1) Alle nummers moeten in een enkele
gesloten sessie worden gebrand; 2) De schijfindeling moet ISO9660 zijn; 3) Elk bestand moet
een “.mp3”-extensie hebben en geen andere punten in de bestandsnaam; 4) Alhoewel het
systeem geen ID3-taginformatie weergeeft, kan het systeem mogelijk geen bestanden
herkennen met tags hoger dan ID3 (ID3v1).
 
Beste Whittey, hoe zie ik of de schijfindeling ISO9660 is ik heb wel een mac maakt dat nog wat uit, of is dit op windows computers van toepassing? geldt dit ook voor ID3 taginformatie in windows of op de mac?
 
[Op Windows pc]: Of schijfindeling ISO9960 is kun je achterhalen met (bijv.) http://www.isobuster.com en ID3 tag informatie met (bijv.) mp3tag
Mogelijk kan MediInfo (ook versies voor MAC beschikbaar) je hetzelfde vertellen betr. de versie ID3 tag.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan