Kan geen mails versturen via microsoft outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Vorig jaar november hadden wij een nieuwe computer gekocht (een ASUS X750J) en daar zit besturingssysteem Windows 8 op. Wij hebben er microsoft outlook 2010 op staan en ik zie dat het een product zonder licentie is. Dit hebben wij nog nooit eerder gehad en ik ben er wel achter dat je hierdoor geen mails kan versturen. Maar hoe is het mogelijk dat dit zonder licentie is? Ik snap hier helemaal niets van. Want zowel mijn man, zoon en dochter zeggen dat het helemaal niet kan dat je voor zo'n mailprogramma moet gaan betalen. We kunnen wel gewoon gebruik maken van het Microsoft office pakket.:confused:
Ik heb trouwens net ervoor gezorgd dat ik mijn verificatiecode opnieuw kon instellen, maar weet niet of het is gelukt. Ik heb wel een code gekregen die ik uiteraard heb opgeschreven, maar waar zou je dat moeten veranderen?
 
Door veel leveranciers wordt er een 30 dagen proefversie van Office voorgeïnstalleerd. Word en Excel kun je na deze 30 dagen blijven gebruiken, in ruil daarvoor krijg je reclame voorgeschoteld. Outlook is daar dacht ik niet bij inbegrepen.

Let wel even op. De diensten van outlook.com (voorheen livemail/hotmail) zijn idd. gratis. Het programma Outlook is dat niet. Kom omdat dat programma veel meer kan dan mailen alleen en is eigenlijk bedoeld voor in een zakelijke omgeving.
 
Wat moet je er dan voor betalen? Of kan ik beter een amder mailprogramma gebruiken die wel gratis is met hetzelfde emailadres? Of zou ik via homail een alias kunnen maken?
 
Een e-mailadres is nooit gekoppeld aan een bepaald programma. Je mag dus zelf bepalen met welke software je e-mail bekijkt. Outlook kun je overigens niet los kopen. Hiervoor zul je het Officepakket als geheel moeten aanschaffen.

Je kunt bijv. het gratis ThunderBird overwegen.
 
Omdat ik met die verificatiecode aan de gang ben gegaan, kan ik niet meer in mijn hotmail komen. Help me alsjeblieft!
 
Naast IncrediMail gebruik ik Altijd ( al jaaaren en ietsjes langer nog ! :D ) ook PopPeeper ( gratis is en NL talig beschikbaar is ! ! ) de bedoeling is dat hij mijn Hotmail en MSN adres post ophaalt en leest ( via PopPeeper kan je ook antwoord sturen enz..enz..enz.. ) plus ik kan ook alle mijn alias adressen via PopPeeper controlleren beheeren mail's stuuren enz ...
Ik zal geen PC systeem meer zonder PopPeeper willen ... voor elk systeem geschikt is, en voor elk mogelijk mail systeem te controleren beheren oof direct mailen enz... bruikbaar is enz..enz..enz..
=================
PopPeeper -->>http://www.poppeeper.com/

ScreenShot013.jpg <<--- ik heb die hier klein plaatje gemaakt, maar die groote kan je op je eigen monitor resolutie aanpassen ..... bijv. 1920 X 1080 enz..
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik al 15 jaar Thunderbird voor mijn mail.
Hier hangen minstens 10 e-mail accounts aan waaronder hotmail, live, gmail en mail van eigen url's. In het verleden ook mails van mijn internet provider.

In de afgelopen jaren uiteraard wel eens een nieuwe PC gekocht maar steeds probleemloos alle mee kunnen nemen. Ik heb dan ook nog mails uit 2000 in mijn inboxen staan welke voor mij belangrijk zijn.
 
Ik snap er niets van. Op mijn computer kan ik wel gewoon mijn Hotmail openen, niet op mijn mobiel en ipad. Daar moet ik mijn wachtwoord invullen. Ik weet heel zeker dat ik de goede invul, en toch krijg ik de melding dat mijn ww niet klopt.
 
Ik heb vandaag van iemand gehoord dat ik mijn outlook moet synchroniseren (van mijn laptop naar mijn ipad). Maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand me verder helpen?
 
Outlook heeft een eigen sectie. Verplaatst.
 
Ik heb ondertussen ook Thunderbird geïnstalleerd, maar als ik een account wil toevoegen lukt dat niet. Ik weet hoe ik alles moet invullen (dat had ik uitgezocht), maar op de laatste bladzijde krijg ik de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. Dat kan helemaal niet, want de eerste keer dat ik het wachtwoord heb ingevuld heb ik gezegd: onthoud dit wachtwoord en ik heb het teken voor teken ingetypt. Als er hoofdletters in staan heb ik ze ook als hoofdletters geschreven. Kan iemand me helpen alsjeblieft?
We zitten op een belangrijke mail te wachten op het e-mailadres waar geen mails op verzonden of ontvangen kunnen worden.
 
Ik ben net naar de Technische Dienst geweest van de winkel waar we hem hadden gekocht, en hun hadden het over de licentie die is verlopen. We moeten hem upgraden. Ik ben het thuis gaan proberen, maar als je de mail gaat openen krijg je een venstertje te zien van Office 2010 Professional, terwijl wij de Office 2010 voor thuisgebruik en studenten hebben. Dus als ik die upgrade wil uitvoeren en de licentiecode invoer, dan kan ik op Ok drukken, maar er gebeurt niets. Nog steeds zit er geen licentie op. Wat moet ik nu doen?
 
Heeft de provider van je mail adres geen webmail... kun je on-line iig wel bij die mail.....
 
Ja, dat heeft die wel, maar ik krijg de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. Ik heb het kaartje met wachtwoord bij de hand. Dus dat die verkeerd is, snap ik echt helemaal niets van.
 
Das vreemd. Gooi de cache van de browser eens leeg, zodat alle cookies en zo weg zijn...
Eventueel pc herstarten.
Kun je anders geen nieuw ww aanvragen?
 
Eindelijk gelukt! Ik ben naar de site van mijn provider gegaan, heb op nieuw wachtwoord aanvragen gedrukt en omdat mijn wachtwoord toch niet herkend werd, heb ik het oude wachtwoord aangehouden die ik heb gekregen. Ik kreeg de melding dat het goed was gegaan en dat ik me meteen kon inloggen. Dat heb ik gedaan en het is goed gegaan. Dank jullie wel voor al jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan