Webinterface in mijn java programma. (embedded)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul 119

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2010
Berichten
76
Het volgende....

Ik ben bezig met het schrijven van een programma (zonder GUI) dat communiceerd met mijn hardware en controleerd of een I/O open of dicht is. Iedere keer als de I/O open is wordt dat in een geheugen bijgehouden en eens per 5 minuten naar een text file geschreven. (werkt geen problemen)

Nu wil ik een web-interface bij mijn programma gaan maken zonder dat ik daar een extern programma zoals LAMP/WAMP server nodig heb. Niet een simpele .html met <applet> tags die dan mijn programma inladen. De client (andere pc) moet gewon in de browser http://x.x.x.x:2231 in toetsen en zo op mijn programma terecht komen. Mijn programma moet namelijk op meerdere micro-PC's geinstalleerd worden later zoals beagleboard/raspberrypi hier draait dan alleen een kale linux distributie met enkel java. Nu heb ik gelezen dat dit met embedded jetty zou moeten kunnen.

Helaas kan ik nergens een manier vinden hoe je dit dan zou moeten doen. Ik zoek dus eigenlijk naar een tutorial/voorbeeld hoe je dit aan moet pakken. (nederland/engels maakt niet uit)

Als er een andere manier is om een web-interface te crearen hoor ik dat ook graag.

Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan