AMD Radeon 7950

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Hoi,

Welke games kan de AMD RADEON 7950 aan? Ik zit echt de hele tijd te twijfelen over verschillende videokaarten en ik heb nu deze opties:
GTX 750Ti
AMD R9 270x
AMD RADEON 7950

Dit past in mijn budget in ieder geval... En dat budget is €800,- Help me of ik word gek. Ik heb nu al zo'n 3 maand verspild aan het bedenken van een mooie en goede game pc en ik wil gewoon klaar zijn...

Mvg,

GamerTom

Laatst bewerkt:
In principe alle games en eigenlijk allemaal op hoge instellingen.

De hd7950 is de krachtigste van degene die jij genoemd hebt.

De voeding kun je terug schroeven naar een 550 watt. En je hebt wel een dvd brander/speler nodig om Windows te installeren.

Ik heb die voeding ook, maar niet echt goede ervaring mee. Al 2 keer terug gestuurd voor een heel irritant piepend geluid.

@thebopemmonkey die voeding had ik gekozen voor de gpu. die heeft een aanbevolen stroomtoevoer van 650watt en omdat die niet modulair zijn, dacht ik dan koop ik deze gewoon.

@casper221 heb je nog steeds deze voeding of heb je al een andere? ik wil dat probleem niet hebben eigenlijk, dat gepiep.

Die videokaart heeft een aanbevolen stroomtoevoer van 500 watt.

Op de website van xfx raden ze wel een voeding van 650 watt aan, maar die is van hunzelf dus daarmee proberen ze alleen maar meer te verkopen.

Laatst bewerkt:
O. bij azerty staat 650 watt met twee 6-pins stroomconnectoren... ok, dan kan ik ook gewoon een 500watt doen?

Laatst bewerkt:
Ik heb de voeding nog steeds ja.
Het gepiep is er nog steeds, alleen een stuk minder luid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan