R4I werkt niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoencool

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2011
Berichten
100
Hallo, ik heb laatst een R4I Kaart gekocht :
DSC03723.jpg
Ik heb gister de firmware op de kaart gezet en hem uit geprobeerd maar ik krijg steeds dit :
DSC03725.jpgDSC03724.jpg

Ik heb wat rond gekeken en zag wat staan over mijn settings en de firmware van de DSI XL (Die ik hier dus heb)
DSC03726.jpg

Wat moet ik nu doen?

Mvg Daniel
 
Mmm, je zou kunnen proberen de datum een jaartje terug te zetten, dat helpt bij ons tot nu toe elke keer..
En uiteraard zet je de WIFI UIT, na een update door Nintendo kun je niets meer met de software ..(maar dat zul je vast wel weten..)
 
Maar als ik tijd terug zet gaat de update dan ook weer terug?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

"Maar als ik tijd terug zet gaat de update dan ook weer terug? "

Nee ....

De bedoeling van deze nintendo firmware updates is juist om dergelijke kaartjes schaakmat te zetten...

Peter
 
Dus eigenlijk kan ik de r4 kaart wel weggooien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

"Dus eigenlijk kan ik de r4 kaart wel weggooien? "

Of .... op jacht gaan naar recentere firmware voor r4 kaartje , op hoop van zegen.

Er zijn ettelijke versies van deze kaartjes in omloop , zal dus zeker zoeken en proberen worden.

Voor zo ver ik weet zijn deze illlegaal , of je hiervoor nog iets zult vinden ???

Ben zelfs verwondert dat jij dit nog op de kop hebt kunnen tikken.

In extremis de verkoper kontakteren ???

Op ds'en met oudere (niet geupdate firmware) is dit wel werkende te krijgen.

Peter
 
Zelfs voor de nieuwste DS'en is dit (R4 kaartje) verkrijgbaar ... probleem is dus dat de firmware waarschijnlijk is updated ná aanschaf van R4 kaartje.
Enige wat je nu kunt doen is nwe software downloaden voor je R4-kaart ... Waar en hoe is mij onbekend (ik kan het nog steeds 'doen' met het terugzetten van de datum)

Wens je veel succes!
PS: staat er op jouw kaartje ook niet een web-adres?
 
Zelfs voor de nieuwste DS'en is dit (R4 kaartje) verkrijgbaar ... probleem is dus dat de firmware waarschijnlijk is updated ná aanschaf van R4 kaartje.
Enige wat je nu kunt doen is nwe software downloaden voor je R4-kaart ... Waar en hoe is mij onbekend (ik kan het nog steeds 'doen' met het terugzetten van de datum)

Wens je veel succes!
PS: staat er op jouw kaartje ook niet een web-adres?
Jawel r4ids.com maar daar kan ik niks op vindne
 
er staat wel degelijk software op de site om te downloaden, welke geschikt is voor jou kaartje kan ik niet beoordelen .. heb er simpelweg geen idee van.
Nogmaals, succes!

PS: kun je de verkoper van je kaartje hier niet beter over contacteren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan