canon printer installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
Berichten
195
nieuwe computer met windows 8 gekocht, nu wil ik mijn canon mg5250 installeren met de bijgeleverde cd.
krijg dan de melding dat het printerstuurprogramma in gebruik is, kijk ik in software dan staat daar idd de mg5250 al in.
ik dacht laat ik deze dan maar verwijderen, ook dan krijg ik dezelfde melding, dat het stuurprogramma in gebruik is.
ook staat er:sluit alle toepassingen en eigenschappenvensters af en probeer het opnieuw.

m.v.g m melk
 
Waarom verwijderen als hij er al in staat?
en de laatste zin is gelijk je antwoord op je tweede vraag.
Wel met admin rechten inloggen.
 
hij is niet eens te verwijderen, wanneer ik dit probeer verschijnt dezelfde melding weer.
mijn nieuwe computer geeft nog meer probleempjes zoals, bij het openen van helpmij.nl verscheen de volgende melding : helpmij reageert niet vanwege een langlopend script.
ook heel vaak dat ik op internet explorer een pagina open en dan de melding krijg dat de pagina niet weergegeven kan worden.
 
het niet kunnen installeren van de software (dvd) komt omdat ik de canon op de computer aangesloten heb gehad voor dat ik de dvd ging installeren.
de volgorde moet zijn 1. software installeren vanaf dvd. 2. de printer aansluiten op de pc.
hoe kan ik de printer uit de software lijst verwijderen???? zodat ik daarna de software alsnog kan installeren.
groet, martin
 
ik zal dit in het weekend even proberen.
laat dan wel wat horen.
 
Vakantie zit er weer op, dus het oude probleem nog maar eens onder de aandacht brengen.
in veilige modus laat hij zich ook niet verwijderen, kan wel printen vanaf de pc maar scannen niet.
groet, martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan