Gebrande cd speelt niet af bij mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marloes7

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Berichten
84
Hoi, hoi,

Ik had een gebrande cd van een cursus, die speelde bij mij niet af, ook niet via mediaplayer geprobeerd.

Ik heb vandaag een nieuwe gehad en ook ter plekke gehoord dat er wel geluid is.

Vanavond wilde ik hem gebruiken en weer hetzelfde, geen geluid, hij doet hier niets.:confused:

Ik heb wel een mail gestuurd maar ik ben bang dat de persoon het ook niet weet en hij is als hij geen tijd heeft dinsdag pas weer bereikbaar.

Kan iemand me iets aanreiken wat de reden kan zijn dat de cd helemaal niets doet hier?? :)

Alvast bedankt, Marloes7
 
ErpCity..

Ik heb 'Windows Media Player',
ik zie dat ik mijn eigenlijke vraag niet erg duidelijk heb gesteld..
Ik kan de cd van de cursus niet achter de computer gebruiken, die speel ik op een rustige plaats af..

Ik heb Windows Media Player alleen uitgeprobeert omdat ik niet snapte waarom de cd niet wil afspelen maar ook dit werkte niet.

Ik moet de cd in een andere kamer afspelen, dus de cd moet het gewoon doen en dat doet hij niet..

Je aanreiking VLC mediaplayer, ik kan er dan nog niet echt iets mee.. maar wel bedankt..:)

Als iemand nog een idee heeft waarom de cd op geen van de 3 cd spelers af wil spelen..
Ik heb dit probleem nog niet eerder gehad..

Ik zal morgen nog even kijken ;)
 
Dit is opeens een totaal andere vraag ;(

Wat staan er voor bestanden op de CD, zijn dit MP3's of WAV's ? of nog een ander bestandstype ?
MP3's kunnen vaak niet afgespeeld worden.
Staan ze op CD of DVD ? Kan het afspeelapparaat de betreffende media afspelen ?

Mijn advies ?
Kopieer alle bestanden van de CD naar de harde schijf
Vervolgens deze bestanden branden en dan branden als muziek-CD, niet als data-CD. Dikke kans dat hij daarna wel af te spelen is aangezien de bestanden daarbij omgezet worden naar het juiste formaat voor een gewone stand-alone cd-speler.
 
gast0158.. :)

Via een omweggetje, ik ben niet zo digitaal helaas, speelt de CD-R via Windows Media Player wel op de computer af.
Normaal als ik een CD er in doe zie ik meteen WMP en kan ik hem gelijk afspelen..
Nu naar 1-computer 2- dvd station (F) en nog iets en zo kom ik bij afspelen..
Ik moet de CD af kunnen spelen op een gewone CD speler om hem te kunnen gebruiken voor het doel.

Wat staan er voor bestanden op de CD, zijn dit MP3's of WAV's ? of nog een ander bestandstype ?
Ik weet niet wat WAV's zijn :eek:

Ik zal mijn partner laten kijken of hij iets met je uitleg kan, hij is niet zo digitaal, hij heeft niets met computers, daarom is het voor mij wat lastig..

De persoon in kwestie die hem gebrand heeft heeft vrij en is er pas dinsdag in de middag :confused:

Ik laat weten of het via jou uitleg gaat lukken :)

Vast heel erg bedankt, ik laat het je weten.. Marloes7
 
gast0158..

Kopieer alle bestanden van de CD naar de harde schijf

Heel erg bedankt, door de bestanden naar de harde schijf te kopiëren en je uitleg is het uiteindelijk gelukt :)

:thumb: Groetjes Marloes7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan