Duitseland en Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimvanderwoude

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
60
Hallo allemaal,


Ik ben nu voor 1maand op stage in Duitseland en ik heb me een beetje ingelezen over hoe downloaden werkt hier in Duitseland. Als je met nieuwsgroepen, torrents etc bezig bent heb je een grote kans op hoge bekeuringen die soms echt nergens over gaan. Natuurlijk heb ik dus niks gedownload alleen ik toch nog even een vraagje erover.

Ik wil graag paar nummers van youtube op me mp3 converter zetten. Word dit gezien als illegaal download want het is youtube?
Ook stream ik altijd films inplaats van dat ik het download, is dit ook illegaal want krijg er niet zoveel informatie over gevonden?


Alvast bedankt!


Gr

Jim
 
Ik denk dt men op een forum in Duitseland beter op de hoogte zijn van de wetgeving aldaar dan hier op een NL forum.
 
Ik weet dat ze in Duitsland erg streng zijn op het gebied van downloaden.

Alles waar je voor zou moeten betalen en hier niet voor betaald (films, muziek, games, software), wat wordt gedownload of gestreamed is strafbaar.
Maar waarom vraag je het inderdaad niet op een Duits forum?

Ook het downloaden van een youtube filmpje wat muziek moet worden als MP3, hierbij ga ik er vanuit dat je een clip wil downloaden of een gewoon een liedje, is ook strafbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan