Camera kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor die prijs kun je niet verwachten dat je een camera koopt die zowel goed filmt, als goed fotografeert. Want dan zou iedereen er mee lopen :). Dan kun je deze zelfs onder water gebruiken en laten vallen... Kortom: bij dit soort prijzen/camera's moet je niet kijken naar de kwaliteit, maar naar de functionaliteit.. Oftewel: ligt-ie goed in de hand, zitten de knoppen op een logische plek, kan ik hem goed stil houden bij het filmen, is het zoombereik afdoende?
Bedenk ook dat de camera (als het goed is) wel een paar jaar mee gaat, en dat je aan de kwaliteit ervan dus ook een paar jaar vast zit. Nog even doorsparen voor een betere camera waar je langer plezier van hebt, zou ik dus ook overwegen.

Maar de eerste stap moet toch zijn dat je voor jezelf vastlegt wat de eisen zijn die je aan de camera stelt. Als je er niet mee gaat gooien of zwemmen, hoeft hij niet waterdicht te zijn bijvoorbeeld.
 
Het moet niet echt waterdicht zijn want ik ga er niet mee zwemmen en zeker niet gooien.
Zoombereik moet niet zo groot zijn. Kwaliteit vind ik toch belangrijk het moet zeker een 4 tal jaar meegaan.
Dit is wel zowat.
 
Sony Handycam HDR-CX220E / Sony Handycam HDR-PJ220E / JVC Everio GZ-E300 dit zijn camera's binnen je budget. Kijk maar eens bij bol.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan