Vensters worden niet juist weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
586
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Weliswaar klein leed, maar toch vervelend. Bij mijn schoonzoon op zijn pc (ongeveer 1.5 jaar oud met doorsnee specs) met twee beeldschermen doet zich het volgende voor:

Als hij met Internet Explorer of Chrome een willekeurig venster opent, dan bevindt zich 1/5 op het rechter scherm en 4/5 op het linkerscherm. Juist positioneren, sluiten en openen of verkleinen/vergroten helpt niet. Natuurlijk is dit simpel op te lossen door te schuiven of beeldvullend te maken via F11, maar dit moet toch op te lossen zijn, lijkt mij.
Ik heb al wat met de instellingen gestoeid, maar het lukt me niet. Misschien zie ik iets over het hoofd?

Wellicht is iemand met dit fenomeen bekend??
 
Merkwaardig dat niemand een idee heeft hoe dit op te lossen. Maar geen verwijt hoor, je moet er ook maar zin in hebben om vragen te beantwoorden...

Inmiddels met behulp van MSAnswers opgelost. Bij een geopend en goed gepositioneerd venster op sluitknop drukken en hierbij 'ctrl' ingedrukt houden..
 
Bedankt voor het vermelden van de oplossing maar je vraag staat eigenlijk in de verkeerde sectie, vandaar waarschijnlijk geen oplossing. :eek:
Verplaatst van Win 7 naar deze sectie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan