Stream de nieuwste films

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moviestream

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2011
Berichten
11
Goedenavond allemaal,

Heb weer een oude code opgepakt waarmee ik films kon streamen.

Destijds kon je alleen oudere films afspelen.
Nu zoekt het programma's de nieuwste films en speelt ze daarna af.

Om het programma te draaien is VLC player nodig.

Deze is hier te downloaden : *knip*



Graag zou ik feedback willen krijgen op welk systeem het werkt en met welke vlc player versie.
Als mensen geïnteresseerd zijn zal ik mogelijk nieuwe versies uitbrengen met meer opties.

mogelijke opties : ondertiteling , grotere keuze uit films.
Daarnaast zal de performance van het starten van de film mogelijk verbeterd kunnen worden (is nu 10-15 seconden)




stream2.jpg stream.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beide worden door Panda als een virus gezien en direct in de gevangenis gestopt.
 
Ik heb de bestanden hier nu door 2 verschillende scanners gehaald, maar geen virus gevonden.
De bestanden worden wel aangegeven als onbekend, maar dat is logisch.

De virusscanners kennen het programma nog niet in hun database dus vragen toestemming, ze zien hem als mogelijk virus.

Welke virus geeft Panda aan? of ziet de scanner hem enkel als mogelijk gevaar en zet hem daardoor apart.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zal proberen een printscreen toe te voegen. Quarantaine.jpg
 
Hoi,

Je kan ook de bestanden even uploaden naar virustotal en kijken wat daaruit komt. Graag dan ook de link hier plaatsen.

Verder vraag ik me een beetje af waarvandaan de streams komen. Worden er geen auteursrechten gebroken bij het streamen vanuit dit programma?

MartinJM
 
Zo te zien herkend Panda het programma niet, uit voorzorg wordt hij apart gezet. Als het goed is kunnen de bestanden toestemming krijgen waardoor ze wel gebruikt kunnen worden. Morgen zal ik de bestanden uploaden zoals de tip hier boven.
 
Morgen zal ik de bestanden uploaden. Bedankt voor de tip. De bestanden haal ik uit links op forum, zoeksystemen. Heb zelf geen server waar de bestanden of links staan. Wat dat betreft functioneert het programma als een webbrowser. De links zijn dus te vinden via google e.d. Mochten de bestanden illegaal zijn dan worden ze op verzoek verwijderd op google of andere bron. Mijn programma beheert niks, maar zoekt enkel via deze bronnen.
 
...maar toch blijft het een grijs gebied, en feit is sowieso dat de makers van de betreffende films geen enkele vergoeding krijgen voor hun werk. Dat lijkt me niet eerlijk. Dit topic gaat daarom dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan