Problemen met mail instellen van kpn

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje75

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2014
Berichten
9
Hallo
Wie kan mijn helpen ik heb sinds gisteren een andere mobiel een Huawei Ascend G510 en nu wil ik mijn mail instellen van kpn. Ik voer alles goed in wat op de site van kpn staan en dan ben ik bijna aan het eind om alles te bevestigen zeg maar en dan zegt hij ineens mail gestopt. Wie kan mijn Aub helpen hoe dat komt. Ik ben al bij kpn winkel geweest en die zegt software fout dat kan toch niet denk ik.
Wie heeft het ook al eens gehad en wie weet een oplossing der voor daar zou ik blij mee zijn dan.
En is er een vervanger mail programma voor android nederlands graag, waar ik ook mail kan ontvangen en verzenden.
Ik hoor graag van iemand.

mvg Daantje
 
Daantje,

Hier hetzelfde probleem :evil: Het is idd een software probleem (bug) van dit mail programma ! Gewoon een ander mail
programma zien te vinden, er zijn genoeg gratis alternatieven te vinden :rolleyes:

Groetjes,


Remy
 
Hallo daantje, wil je even vertellen hoe jouw adres eindigd ?? op kpn.nl ofzo of bijv planet.nl ?? ( je hoef niet jouw hele adres aangeven ! :D ) ..
 
:eek::eek: Oepeps ... mijn excuus merk nu pas, dit gaat nu over telefonie ( daar weet weinig over ! sorryy ! :eek: ) ..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan