Antivirus + Firewall Zonealarm wordt niet verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( Omdat jij het systeem herstel gedaan hebt, moet er ergens nog sporen van Z.A. aanwezig zijn, en jij moet kijken om die weer te kunnen vinden let op dat bepaalden sporen kunnen ook onzichtbaar en verborgen ergens zich verschuilen en te zijn, ( helaas ) maar kijk even of jij dan nu ook handmatig in jouw register kan doen wat ik je boven aangeef ..
 
Laatst bewerkt:
ik ben niet zo handig met Register-editor. wat ik wel heb gedaan via Register-editor (dat heb ik net geleerd) is, via Bewerken> Zoeken ik heb Zona Alarm getypt en voorzichtig dingen verwijderd waar de naam van zone alarm voor kwam
 
Op die manier bedoelde ik ook dat je sporen zoekt, maar je moet voor 100% zeker zijn dat iets wat je verwijderen wil oorspronkelijk van software is, welke je ook en inderdaad kwijt wil :(
en zo moet je herhalen net zolang je via bewerken ( via zoeken dus ! ) NIETS meer vinden kan ...Na-dat alles PC moet je herstarten ..
 
als ik op zoeken klik dan zeg ie (het doorzoeken van het register is voltooid) en niks gevonden.
 
:D Dan is goed als niets gevonden kan zijn, als ik jou was nu zal ik als eerst map windows prefetch helemaal legen, en ook map %temp% en vervolgens zal ik PC herstarten ...
==============
Voordat je wat leegen zal, kijk voor zekerheid of in windows services niet ook wat van zonealarm aanwezig is, en dit daar services ook stoppen of verwijderen ...
 
Laatst bewerkt:
ik heb deze map gevonden in Temp Knipsel.PNG

Moet ik deze verwijderen of alleen bestanden waar de logo van ZA staat?
 
Snap ik niet hoe heb jij jouw Temp map via AppData geopend ??? die kon je ook via start/ uitvoeren en daar intyppen %temp% en enter ... maar goed dan

Helemaal alles uit die AppData Local Temp map ( uit alleen maar temp map dus ! ! ) mag je verwijderen, en nadat ook zoek maar dan map windows prefetch en die ook absoluut alles dat je ziet mag je verwijderen, vergeet maar niet dan ook jouw prullenbak legen, vervolgens PC her-starten ...

Windows Prefetch map is altijd dus -->> C:\Windows\Prefetch <<--en die kan je ook via uitvoeren openen ..
 
Laatst bewerkt:
ROYONIX@, erg bedankt voor all je moeite, en zeker de rest van de helpers. Erg bedankt allemaal ;-)

Alleen weet ik niet of het allemaal nodig is om all die moeite te doen voor de restjes van ZA. waar het mij om gaat, is dat ik niet wil dat ZA nog staat op de lijst zoals op de onderstaande foto´s staat. is dat belangrijk om all die bestandjes en mappen van ZA te verwijderen of zal ik het hierbij laten. graag advies

Knipsel4.PNG Knipsel3.PNG

Oran
 
Ik zou het erbij laten. Je hebt voldoende stappen uitgevoerd om de software te deïnstalleren. Het lijstje van Windows vind ik zelf dan niet spannend/belangrijk meer (zie eerdere posting daaromtrent, ergens op pagina 1).

Tijs.
 
Hierbij wil ik het laten en ik ga het probleem als status opgelost zetten.

nogmaals jongens, erg bedankt voor jullie inzet en graag tot de volgende keer

Oran ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan