xbox 360 led hdmi problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AmcUhrd

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2011
Berichten
53
Hallo.

Ik heb al jaren een xbox 360. Altijd gespeeld met een hd component kabel. Nu heb ik deze week een blaupunkt led tv 32 inch met een max resolutie van 1366x768. Nu wil het geval dat de xbox met de hdmi op geen enkele resolutie goed beeld laat zien. De beste is 1080 i maar zelfs dan zie ik dooie pixels en is het beeld heel wazig. Op alle andere resoluties wordt het erger en op sommige resoluties zelfs helemaal niks.

Nu heb ik zelf de volgende dingen geprobeerd: andere kabel. Andere poort. Ander systeem (ps3, deed het prima) en laptop (die weer tegen viel)

Mijn vraag is dus: hoe is het mogelijk dat de resultaten zo uiteenlopend zijn, varierend van top beeld tot geen signaal en alles daar tussen, en wat kan ik doen om dit te (laten) fixen...
 
Nu heb ik zelf de volgende dingen geprobeerd: andere kabel. Andere poort. Ander systeem (ps3, deed het prima) en laptop (die weer tegen viel)

Wat bedoel je?
Je eigen ps3 op een andere tv of een andere ps3 op jou tv?
Ik zou de andere mogelijkheid uitproberen dan die je al uitgeprobeerd hebt.
Dan kun je de conclusie zelf trekken.
 
Wat bedoel je?
Je eigen ps3 op een andere tv of een andere ps3 op jou tv?
Ik zou de andere mogelijkheid uitproberen dan die je al uitgeprobeerd hebt.
Dan kun je de conclusie zelf trekken.

Andere ps3 op mijn tv. Ik heb zelfs een andere xbox geprobeerd. Ik ben nu tot 2 conclusies gekomrn. De stipjes en strepen komen door mijn xbox. En de traagheid van het beeld door de tv.
 
Dan zou ik zeggen terug met die monitor en haal een snellere.
Wat je xbox aan gaat, na laten kijken of een "nieuwe" via bv marktplaats aanschaffen.
Zit er een "losse" videokaart in?
Ja, wellicht is dan een nieuwe/andere videokaart de oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga idd zo snel mogelijk mn xbox laten fixen. Maar eerlijk gezegd wil ik er niet aan dat de tv ook niet goed is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan