Kan geen bericht meer afdrukken vanuit Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aquarius

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2000
Berichten
226
Wie weet welke instelling eventueel verkeerd staat?
Als ik een email ontvang in outlook 2003 en tracht die af te drukken dan worden enkel de gegevens afgedrukt maar niet meer de inhoud!
Omzeil dit voor het ogenblik door ctrl+a, ctrl+c en dan plakken in Word...van daaruit kan ik dan wel de inhoud afdrukken.
Is een oudere PC die nog werkt onder XP...
 
Heb je aan de volgende uitleg wat?
http://support.microsoft.com/kb/222320/nl

Eventueel de volgende stappen proberen;
Sluit Outlook af en hernoem het bestandje Outlprnt naar Outlprnt.old start Outlook weer en kijk of je kan printen vanuit Outlook.

Locatie van het bestandje;

Windows Vista/7 station:\gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook

Windows XP of Windows Server 2003 station:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data\Microsoft\Outlook


Let op het staat in een verborgen map, dus je moet de instelling wel zo hebben dat je verborgen mappen en bestanden kunt zien.
http://www.gratissoftwaresite.nl/tips/Windows+Verborgen+bestanden+en+mappen+weergeven
 
Heb het zo gedaan maar maakt na opstarten van PC en outlook geen nieuw bestand outlprnt aan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is het nut van het compleet quooten van het bericht van Crash en daar niet eens iets aan toevoegen? Quooten is sowieso al een handeling die je niet moet doen, maar vervolgens daar dan niets aan toevoegen maakt de quoot nog zinlozer dan hij nu al is.... Dus in ieder geval de quoot graag weghalen, en vervangen door nuttige tekst!
 
Beste,
Laatste lijn gelezen?
Was wel een antwoord maar je hebt gelijk moest het anders hebben aangepakt. Mijn exuses...
Dus bij deze outlook maakt geen nieuw "outlprnt" bestand aan...
 
Heb de "quote bericht" aangepast om verwarring te voorkomen.

@Octafish, graag volgende keer enkel even melden, de sectie moderator zal dan de rest doen. :)


Je kan als het goed is het bestand weer terug hernoemen. Ook die Link van Microsoft zelf doorgenomen?
 
Laatst bewerkt:
Beste,
Bestand terug oude benaming gegegeven maar brengt geen oplosssing.
Drukt enkel de hoofding af! van.... verzonden... aan...maar de inhoud wordt niet mee afgedrukt!
Printer start zelfs niet bij het op OK drukken.
Enkel door handmatig op print te drukken start hij wel maar zonder de inhoud eer te geven...
Onder "Word" vb geen enkel probleem, dus ligt het ergens aan een instelling van Outlook?
 
Natuurlijk...
Maar bij bestand/afdrukvoorbeeld zie ik al dat het bericht zelf niet gaat afgedrukt worden!
 
Ik ga er vanuit dat de e-mail bericht een opmaak heeft en geen "platte tekst". Klopt dat?
 
Klopt!
Afdrukken van een copie die naar Word werd gestuurd is geen probleem...
 
Welke Internet Explorer heb je? Outlook maakt daar gebruik van voor het printen.

Deze kun je ook nog proberen;
Start -> Run -> Regsvr32.exe %Windir%\System32\Ole32.dll
 
Ga dit laatste proberen...
Sorry maar was nog bezig met een ander onderwerp op de andere Pc, vandaar dat ik hier niet op gelet had...
 
Hoi,
Heb dit laatste nu uitgevoerd en hij drukt terug af., doch als ik de email wil afdrukkenwil de printer wel niet direct afdrukken HP 2210 all-in one.
Als ik dan echter op de zwarte startknop druk begint hij dan wel te printen.
Enig idee hoe ik dat ook nog kan oplossen?
Alvast bedankt voor de geboden hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan