HP printer drukt niet goed kleuren en zwart af

Status
Niet open voor verdere reacties.

unix

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2014
Berichten
171
Hallo

Ik heb een HP Deskjet 3520 die niet correct kleuren kan afprinten. Of zwart drukt hij gewoon helemaal niet af. Alle inkt is vol (ondertussen wat minder vanwege testpagina's). Ik gebruik de orginele HP Cartridges en ze zijn correct vervangen. Ook heb ik de printkop gereinigd. Uitlijnen lijkt niet aangezien hij de uitlijningspagina niet goed afdrukt. Verder heb ik deze stappen ook gedaan maar ook zonder succes. Wie kan er mij helpen zodat men printer weer goed werkt?

Alvast bedankt
 
Ik zou het zoeken in stap 3 van je stappen lijstje.
En als dat gebeurt is blijft helaas stap 4 over.
Alleen dat kan door naar de verkoper of lokale computershop te gaan als de garantie er af is. Wellicht weet hij er raad mee
 
Heb verder gezocht in stap 3 maar zonder succes. Ook heb ik de printer op een andere pc geïnstalleerd en daar print die met dezelfde resultaten. De garantie is ook verlopen.
 
Zonde dat de garantie verlopen is.
Misschien dat zo'n shop raad weet.
Anders eens op marktplaats kijken?
Zelf ben ik gecharmeerd van een Canon i-SENSYS kleuren laser printer met scanner.
Er zijn meerdere modellen.

De afdrukken zijn gewoon goed, alleen het is geen foto kwaliteit, maar de printkosten zijn wel zeer laag.
Het is wat je wilt.
 
Heb me een nieuwe printer gekocht. Een hp officejet 2620. Had geen andere keuze voor een nieuwe te kopen. Neem liever hp omdat ik dit merk gewoon bek. Zowel in slechte als goede tikden haha
 
Beslist geen slechte keus.
Maar je zit wel met de inkt.
Laser is in dit opzicht goedkoper.
MAAR je hoeft er maar tevreden mee te zijn.
Veel en lang plezier er mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan