Lijst met nieuwsgroepen + Prijzen/mnd

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Berichten
632
Hallo Allemaal

Ik zoek een lijst met nieuwsproviders met hun contents en prijs/mnd

Dus providers waarvan je weet dat ze ook bestanden die al b.v. een jaar op de lijst staat, nog steeds kunnen leveren.

Ik heb dus maar een (zeer) kleine beurs

Mvg
Jan Filarski :cool::cool:
 
Wat heet een kleine beurs..........? Een abbo bij een usenetprovider kost (zoals ik in een ander topic van je reeds aangaf) gemiddeld een eurootje of 6 a 7 per maand. Voor hen die roken is dat een lachertje, een pakje shag of sigaretten kost al meer. 1 pakje minder per maand en het abbo is betaald. Rook je niet, maar heb je een auto, dan is 1 ritje van 40 kilometer per maand minder rijden al voldoende om 7 euro te besparen. Een smalle beurs is dus een relatief begrip als je het hebt over een usenet abbootje denk ik?
 
Wouw, gast0225.
Rij jij in een V-8 of zoiets.

Ik betaal € 1.30 per week voor mijn usenet.
 
Laatst bewerkt:
Hangt er natuurlijk vanaf welke snelheid je wilt. Is dit niet belangrijk dan is sunny5 op http://www.sunnyusenet.com/ heel betaalbaar. Hebben ook nog andere paketten. Ikzelf heb sunny10 en heb dit voor 1 jaar genomen, kost mij 2,23 euro per maand en als ik dan iets download krijg ik 1,2 MB/seconde binnen.
Succes
 
Laatst bewerkt:
Wouw, gast0225.
Rij jij in een V-8 of zoiets.

Ik betaal € 1.30 per week voor mijn usenet.
Ik denk dat je een rekenfout maakt.
De gemiddelde modale benzine auto rijdt 1 op 13. 3x13 = 39 (afgerond 40.) 1 liter benzine kost iets van 1,70 of zo ? 3x,1,70 = 5,10 en daarmee heb je het sommetje compleet. (iig jouw abbo is dan qua sommetje compleet).

Nee ik rijd geen V-8, maar een 2.0 turbo diesel.

Jij betaalt 1,30 per week en da's dus 5,20 per maand. Ik betaal zo'n 1,80 per week bij Eweka.
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik ga over de grens.
Daar kost benzine 1.40
Turbo diesel moet toch wel 1:18 halen
 
Sorry gast0225 en Palomino, maar daar helpen jullie de topicstarter niet mee hoor, ga dit elders uitvechten hé, kinderachtig:confused:
 
Goed lezen / interpreteren is een kunst, toch? Topicstarter beschikt over een smalle beurs en ondanks het feit dat de berichtjes van Palomino en mij misschien over en weer wat ludiek zijn, zijn ze zéér zeker ontopic, daar het over de kosten van een / meerdere abbo's gaat.
 
jaja, maar waar geef je een oplossing voor die "kleine beurs"???
 
Niet ik, maar wij allen geven topicstarter adviezen zoals bijv. in jouw eigen bericht over Sunny en daarnaast in de diverse 'ludieke' berichtjes die Palmino en ik schreven, want daaruit kun je concluderen dat ik van de genoemde providers de minst goedkope heb, Palomino de middelste en jij de goedkoopste. Topicstarter kan nu aan de hand van merknamen zich gaan verdiepen in deze providers (en natuurlijk ook andere) om te zien welke providerfaciliteiten het beste bij zijn portemonnee én zijn wensenpakket passen.

frimout : ik snap verrekte goed wat je bedoelt, maar het leven ís al zo serieus. Als we met een ludieke discussie toch nog een beetje ontopic blijven, dan is dat misschien voor anderen ook nog wel grappig om te lezen. Tuurlijk is het zo dat brandstofverbruik geen tierelier met usenet te maken heeft, maar iemand die het hele topic aandachtig leest, zal wellicht de grote lijn ervan zien en tussen de regels door dan het verband met kostprijs van een usenet provider 'lezen'.

Daarnaast, als we als posters eens een keer een berichtje plaatsen dat door de crew van de Helpmij als niet passend o.i.d. wordt beschouwd, dan worden we daar door hen wel op gewezen en wordt het bericht / de berichten, verwijderd. Da's nu o.a. net waarom de site moderators heeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan