MailServer op NAS Synology DS213j

Status
Niet open voor verdere reacties.

bhofkens

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
228
Geachte mevrouw/meneer,

Ik heb een NAS Synology DS213j met DSM 5.0-4493 en heb het volgende mail ophalen intern op de iPHone.

- Ik heb op de NAS de mailserver geinstalleerd. Hij werkt wel perfect echter kan men de mail via de iphone alleen extren ophalen want als ik mail.domein in stel als inkomende server kan men buiten het netwerk waar de NAS zit wel mail ophalenwerken maar niet in het zelfde netwerk. Ik heb intern op de PC's de ip adres gebruikt van de NAS. Ook heb ik de poorten, en of hij het ipadres van het netwerk bij de webserver geblockeerd heeft maar dat is niet zo ook wel ingesteld.

- Ik vroeg me tevens af of ik kan instellen dat er een vertificatie nodig is om de mail via de iphone te versturen, dat is me nog niet gelukt de gebruikersnaaam en wachtwoord moeten leeg blijven anders word de mail niet via de iPhone verstuurd?

Kan iemand me hierbij helpen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Bart Hofkens
 
Was bij iemand anders nu zit ik te denken kan het ook aan de Experiabox van KPN liggen dat hij daar op beveiligt is, dat als je intern ben niet connectie kan maken via de webserver ergens anders naar de NAS bij hun?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan