Brother DCP-195C print niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonie1234

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2014
Berichten
10
Goedemiddag.

Mijn printer doet niet wat hij hoort tedoen, namelijk printen.
Scannen en kopieren gaat allemaal prima.
Bij status monitor blijft ook staan dat hij offline is.
Ik heb de USB kabel al vervangen maar daar lag het helaas niet aan.

Wie kan mij hier bij helpen?

Groetjes Leonie.
 
Welkom bij de Helpmij!

Wat 'zegt' het configuratiescherm -> apparaten en printers ?
 
Laatst bewerkt:
Staat er een icoontje rechtsonder op de taakbalk? Zo ja, als je dat bekijkt, staan er dan mogelijk niet afgeronde printertaken? (Ja, zelfs na herinstallatie van de printer).
 
Annuleer / verwijder die maar allemaal, daarna kan je denk ik wel weer printen.
 
Laatst bewerkt:
Ehh? Ik bedoelde niet de printer verwijderen, maar de niet voltooide printertaken verwijderen.
 
Voor mijn beeldvorming: de printer is goed geïnstalleerd (geen foutmeldingen tijdens de installatie o.i.d.), in configuratiescherm staat 'ie ook als standaard printer ingesteld én rechtsonder staan in het printericoontje geen printertaken meer?
 
hij blijft documenten in de wachtrij zetten zonder dat ik hem print opdrachten geef.
 
Dan zit daar je probleem. Nu de oplossing nog................
Ga na wat je deed / probeerde te printen toen je het probleem ontdekte.
 
na ik een cartridge heb gewisseld heb ik nog 1 keer geprint, daarna deed hij het dus niet meer. zou het daar aan kunnen liggen?
 
Het lijkt wel alsof de printer in een looping zit.

Hoe gaat dat trouwens in zijn werk v.w.b. het (automatisch) opnieuw documenten in de wachtrij zetten?

Ik stel mij voor dat je rechtsonder naar het menuutje gaat, daar kiest voor het annuleren / verwijderen van de daar aanwezig printertaken en dan......?

Als je dan dat menuutje niet sluit, wanneer / na hoeveel tijd komt er dan (automatisch) een nieuwe printer taak bij? Heb je als dit gebeurt nog andere programma's geopend?

Welke Windows heb je?
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet waarom. vraag hem niks te printen.
nu zo'n 5 min niks verwijderd en er staan er alweer 10 in de wachtrij.

Windows vista 2007.
 
Voordat je verder iets probeert, adviseer ik je om eens uitgebreid naar virussen en malware te laten scannen. Update je virusscanner en laat 'm scannen. Download MalwareBytes (Mbam) HIER en laat deze ook je schijven uitgebreid scannen.
We gaan 't lezen.
 
oké. hartelijk bedankt alvast voor de hulp. ik ga er morgen weer verder naar kijken. zal laten weten of het is gelukt.
 
Je kunt zelf al een beetje 'voelen aankomen' of er ellende gevonden zal gaan worden. Als je regelmatig 'vage' sites bezoekt dan is de kans vrij groot dat.................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan