Welkomst scherm voor mijn website.

Status
Niet open voor verdere reacties.

christophe6

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2014
Berichten
8
Beste,

Ik ben net begonnen met HTML en al grote liefhebber. Ik ben bezig met mijn eigen website te maken maar ik heb hulp nodig.
Ik wil als er iemand op mijn website komt een scherm hebben. Met de tekst die je vindt op http://www.planetteamcrafted.tk/welcome.html.
Maar ik wil het design van de foto in bijlage met dan ook de drie website opties.
201106171547-1_ketnetbe-derde-beste-kinderwebsite-in-europa.jpg
Gelieve dit dan in elkaar te steken.
Als iemand de CSS en HTML code zou kunnen doorsturen die ik nodig heb ben ik hem eeuwig dankbaar.

Alvast Bedankt!

Mvg,

Christophe Claessens
 
Christopher, dit is minstens het 2e forum waar je exact dezelfde vraag neer plempt.
Het is goed gebruik dat je dan even vermeld dat je dezelfde vraag ook al op forum xxxxx uit hebt staan.

Verder is het hier, net als op het andere forum, geen afhaal chinees en wordt er ook enige inzet van de vraagsteller verwacht.

Laat eens zien wat je zelf al voor elkaar hebt en waar je op vast loopt.
 
Heb je uberhaupt al wat geprobeerd?
Probeer eerst is gewoon die 3 plaatjes naast elkaar te zetten, daarna kan je met een background en wat margin's jou resultaat makkelijk voor elkaar krijgen.
Die navigatiebalk is ook appeltje eitje lijkt mij?
Zodra je 3 afbeeldingen naast elkaar hebt staan met wat tekst eronder ben ik je bereid wel wat te helpen.
Maar probeer het zelf eerst even.
 
@quintoo: Op elke vraag is een antwoord
Yep als de vraag zinvol is :d :d :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan