backup Picasa verwijderen Samsung S3

Status
Niet open voor verdere reacties.

keetje49

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2013
Berichten
43
Goedendag,

Ik heb een Samsung Galaxy S 3.
In de Galerij staat een album met het Picasa logo, genaamd Automatische backup.
Ik wil hier een aantal foto's verwijderen, maar niet allemaal.
Als ik er één selecteer kan ik hem niet verwijderen.

Als ik op mijn pc inlog bij Picasa zie ik duizenden foto's (veelal omslagen van ebooks)
De foto's die op mijn Samsung staan, staan er echte niet bij.

Wil dit zeggen dat ik ze niet kan verwijderen op mijn Samsung?
p.s. Ik heb op mijn Samsung bij de Instellingen "Picasa webalbums synchroniseren" uitgevinkt.

Al vast hartelijk dank voor de moeite
 
:eek: Ik weet zeer weinig tot bijna niets van die nieuwe fuf-telefoontjes daardoor laat ik je die link even zien kijk dan of zoiets je wat helpen kan ??

KLIK -->> https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/back-up-fotos-verwijderen-228810[
Dank voor het snelle antwoord. Zoiets had ik zelf ook al gevonden. Echter, ik kom niet verder als Applicatiebeheer in onderstaande zin. Bij mij staat geen Galerij en het tabje "alles" vind ik ook niet. Ik kan dus ook niet de Buffer leegmaken > Wis gegevens uitvoeren.Jammer, bedankt voor het meedenken.

Ga naar Instellingen > Accounts (Tab) > Google > Je email ID > Scroll naar beneden > Deselecteer "Picasa Web Albums synchroniseren"
Vervolgens ga je terug naar Instellingen > Applicatiebeheer > Zoek hier "Galerij" (onder het tabje "alles") > Buffer leegmaken > Wis gegevens.

Ik ontving van u een mail met het verzoek mijn status hier boven op Opgelost te zetten.
Ik heb de oplossing echter niet gevonden, tot mijn spijt.
Dank u voor de moeite
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Ik heb een S4 maar ik denk dat het hetzelfde werkt.
Ga naar de app "Galerij" druk bovenin links in de werkbalk op het contextmenu en kies alles, druk onderaan op de menuknop en selecteer "item selecteren" of dubbelklik op de foto en de prullenbak verschijnt in de werkbalk in beeld, sleep evt. de foto er naar toe.
Hopelijk werkt dit ook op de S3.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Helaas, niet gelukt. Ik kan dit voor alle foto's uitvoeren. Echter niet voor de 152 foto's, die in de map Automatische backup staan. Hierbij staat het logo van Picassa op de afbeeldingmap.
Ik kan bij Instellingen op de Samsung wel de hele map verbergen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik wil er alleen een heel stel uit verwijderen.

Toch. Bedankt voor je antwoord
 
Verplaatst naar sectie telefonie, wellicht heb je hier meer succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan