Ik wil graag outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

yordi32

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2014
Berichten
90
Beste mensen,

Ik wil graag outlook. Ik heb wel office 2013 op mijn laptop. Alleen geen outlook. Ik heb thuisgebruik en studenten. Kan ik ergens aan outlook komen? Gratis.

Groet,
 
Helder, maar dan raak ik nu toch even wat verward? Je ambieert een redelijk kostbaar product en denkt dat dat 'gratis' om de hoek op je ligt te wachten............. bijzonder!

Voor de échte Microsoft Outlook, kun je hier terecht -> KLIK, en als je dat niet zint, dan moet je vooral niet bij de Helpmij zijn, maar op een site voor warez!
 
Laatst bewerkt:
Dan zul je de duurdere versie van office mpeten kopen. Staat op de verpakking wat er in zit.
 
IK begrijp je probleem niet met een @outlook.com adres. Het is overal ter wereld bereikbaar, je hebt altijd de nieuwste versie, het integreert volledig met Windows 8 en Windows 8 phone en naar backups heb je geen omkijken. En dat allemaal helemaal gratis.
 
Neem anders gmail

of Thunderbird als gratis emailclient
 
@gast0225: voor wie is die quoot bedoeld? Roger adviseert Thunderbird (en waarom niet, is prima!) en dat is echt geen webmail. Ik denk trouwens dat TS op de laptop ook nog wel Outlook Express heeft staan, en dat is voor email ook meer dan goed bruikbaar. En gratis.
Overigens is de reactie van TS op het voorstel van webmail wel héél erg door de bocht, en vooral de motivatie van zijn afwijzing ("stom emailadres") is heel erg wetenschappelijk gefundeerd. Terwijl de voordelen van webmail toch heel groot zijn. En ook op tablets (iPad etc) heel makkelijk. Maat ja, als het "stom" is, dan zijn we snel uitgepraat...
 
Je vermoeden is juist, maar wat staat er in de eerste regel van het bericht? Idd. Gmail.
Ik denk dat elke verder bericht in dit topic eigenlijk overbodig is, want het was en is duidelijk waarna TS op zoek was / is, toch.......?
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik Windows 8 en ik heb nu windows live mail 2012 gedownload. Bestaat er ook al windows live mail 2014?
 
Waarom live mail 2012 als je toch overstag bent gegaan v.w.b. zo'n 'stom' webmailinternetadres? Outlook.com is het nieuwste van Microsoft.
 
Laatst bewerkt:
Thunderbird werkt uitstekend in combinatie met Gmail. Wel even via de webmail van Gmail-> instellingen IMAP actveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan